23 Ekim 2013 Çarşamba

Tatil Makyaj Çantamda Neler Vardı?

Bu bayram tatilinde bir süre İstanbul'da kaldıktan sonra kısa bir süre Ankara'ya uğrayıp oradan Nevşehir'de bir düğüne katıldık ve sonra Kapadokya turu yaptık. Haliyle hem düğünde hem de normal zamanda kullanabileceğim ürünlerden oluşan, fazla ağır olmayan bir makyaj çantası hazırlamak zorunda kaldım. İşte bu da 9 günde kullandığım ürünler:




Fondoten olarak yüksek kapatıcı Revlon Colorstay fondotenimi tercih ettim, burada yazdığım e.l.f pudram ve Revlon kapatıcılarım da yanımda oldu.


Makyaj bazı olarak L'oreal'in Türkiye'de olmayan Miracle Blur ürününü aldım ama pek de ihtiyacım olmadı açıkçası. Dermablend kapatıcı fondoteni de acil bir cilt bozukluğu vakasına karşı aldım ama yine kullanmadıklarımdan. Mini kapta UDPP var, ufak fırça seti de ne olur ne olmaz diye çantaya attığım bir parça.

 Avon Marimekko allığım ve PF Sexy Booster Bronzer'ım yanak için tercihlerim oldu. Dudak ürünü olarak ruj yerine daha doğal duran şeyler seçtim. Avon Lip Swirls gloss, Kiko'dan nude renkte bir kalem gloss, Avon'dan pembe renk veren bir lip balm ve Aquafina dudak yağımı aldım.

Tek bir palet aldım, o da e.l.f'ten kendi yaptığım paletti. Sonia Kashuk Bite the Dust ikili farımın mor kısmını kırdığımdan kalan şampanya rengini aydınlatıcı olarak bitirmeye çalışıyorum. Pop Beauty Lash Kapow rimel, Urban Decay Whiskey ve Pur Minerals siyah göz kalemi de diğer seçimlerimdi.


Son olarak da MUA kaş kiti, Sephora yağ emici kağıtlar, Revlon mini bir cımbız seti ve Avon Arctic Waters oje ile makyaj çantamı kapamış oldum.

Yanıma aldığım 23 makyaj ürününden sadece 10 tanesine ihtiyacım oldu, kalanlara ise el sürmedim diyebilirim. Bir dahaki sefere çok daha az ve öz malzemelerle tatile çıkmayı planlıyorum :)

Siz tatilde yanınıza neler almayı tercih ediyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder