30 Nisan 2013 Salı

Bir Kapatıcılık Harikası: Dermablend Smooth Indulgence Fondoten

Dermablend markasını yüksek kapatıcılıkta fondoten arayan herkes duymuştur sanırım. Yara izi, dövme gibi kapatılması zor izleri saklamaya yönelik fondoten ve kapatıcılar üreten bu firmanın Vichy ile birlikte çıkardığı fondoteni bir aralar kapış kapış satılmıştı. Lisa Eldridge'in çok ünlü akne kapatıcı fondoten uygulaması videosunda da bu ürünler kullanılmıştı.

Ben de kırmızı akne izlerine sahip biri olarak, Dermablend fondoteni denemeye uzun süredir niyetliydim, fakat aşırı kapatıcı durup maske gibi görünmesinden çekiniyordum. Biraz araştırma sonrası en kapatıcı fondotenlerinden değil, orta derecede kusurları örtmeyi vaad eden Smooth Indulgence fondotenini aldım.

Smooth Indulgence, her ne kadar orta derecede kapatıcı olarak tanıtılsa da şimdiye kadar kullandığım en kapatıcı ürün. Minicik bir damlası ile tüm yanağımı kapatmam mümkün oluyor, bu nedenle de iyi ki bunu seçmişim diyorum. Çok fazla sürüldüğünde maskeleşse de zaten azıcık miktarı yettiğinden doğal ve ince bir katman halinde uygulanıp aynı zamanda çok iyi renk eşitlemesi yapabiliyor. 

Ben bu fondoteni fondoten olarak değil, kapatıcı olarak kullanıyorum. Yüksek kapatıcılık gereken yerlerime (daha çok yanak bölgesi) ıslak bir süngerle bunu ince bir tabaka halinde yediriyorum ve lekelerim büyük ölçüde kapanmış oluyor. Daha sonra fondotenimi normal şekilde tüm yüzüme uyguluyorum, bu şekilde bir kullanım zaten kapatılması gerekenler kapandığından fondoteni çok daha az ve ince olarak kullanmama olanak vermiş oluyor ve yüksek kapatıcı makyaja daha hafif şekilde ulaşmamı sağlıyor.


Resimde koluma kırmızı bir kalemle çizgi çektikten sonra üzerine minicik bir damla Dermablend uyguladım. Renk koyu gibi çünkü bu kolumun içi, ama yüzüme tam geliyor. İzin okun yanında ne kadar belli belirsiz kaldığını görebilirsiniz, bu da fondotenin kapatıcılığını gayet iyi ispatlıyor.

Dermablend fondotenler sanırım bir aralar eczanelerde varmış ama artık Türkiye'de satılmıyorlar. Bu fondoteni Ebay, Amazon gibi sitelerde 30 dolar civarına bulabilirsiniz, hatta 10 dolar civarına minik deneme kitleri de var, bunları alıp rengi ve dokuyu test edebilirsiniz. Bendeki renk Soft Beige NC30 cildimde iyi oluyor, ama başka renk seçenekleri de mevcut tabii.

Ben kapatıcılık açısından çok memnun kaldım bu üründen, fiyatı biraz yüksek olsa da azıcık miktarından çok verim alındığında uzun süre gideceğine eminim. Sizin de problemli bir cildiniz varsa ve kapatıcılık elde etmek adına kat kat fondoten/kapatıcı uygulamak istemiyorsanız bu ürünü tavsiye ederim.

7 yorum:

  1. ülkemde yine yok tabi.
    yurt dışına çıkıp ne var ne yok toplucam.
    ben de istiyorum bundan tam bana göre
    vichy olanı kapamayanlardanım ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de vichy versiyonunu merak ediyorum ama renk seçeneği çok az, karar veremedim hangisi bana olur diye

      Sil
  2. Bende istiyorum bundan deli gibi.
    Ama Türkiye'de yok tabi. :(
    Sevgilim bu yaz ABD'ye giderse aldıracağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiye ederim, uzunca süre de gider bir tüpü kapatıcılığı fazla olduğundan

      Sil
  3. vücut çatlaklarınıda kapatır mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dermablendin vücut için ayrı bir ürünü var sanırım, onu araştırabilsin ama dövmeleri bile kapatıyor

      Sil
  4. Bu üründen sipariş vermek istiyorum ama ebay de yok nasıl verebilirim yardımcı olurmusınuzu

    YanıtlaSil