2 Ekim 2013 Çarşamba

Ekim Ayı Avon Alışverişim

Bu ay Avon'dan ailecek sipariş verelim dedik, ben de özellikle jel göz kalemlerinin yeni renklerini görünce artık makyaj malzemesi almak istemesem de dayanamadım.



Supershock jel göz kalemlerinin Flash isimli sedefli ten rengini indirim kataloğundan 7.90 TL gibi çok uygun bir fiyata aldım. Turkuaza dönük yeşil renk Savage ise yeni çıkmış, indirim ile 13 TLye geldi. Incandessence parfümü alışverişimizin yanında hediye geldi, ben el koydum :)


Avon cilt bakım ürünlerine mesafeliyim, ama bu 2 maske değişik geldi ve denemek istedim. Clearskin Pore Penetrating Black Mineral Mask, siyah ve kuruyunca beyaza dönen bir ürün. Bakalım cildimin yağını emmede ne kadar başarılı olacak. Clearskin Professional Liquid Extraction Strips ise burun bantlarının sıvı maske versiyonu, bu da umarım işe yarar. Maskeler sırası ile 7.50 ve 9.50 TLye geldi.


Son olarak da makyajımı yıkamak için hafif bir temizleyici olarak Avon Care Tazeleyici Jel Temizleyici'yi seçtim. 5.90TLye gayet ucuzdu ve eve gelince makyajımı sildikten sonra cildimi temizleme konusunda işimi göreceğini düşünüyorum.

Bu ayın katalogundan ben bunları almış oldum, sizin merak ettikleriniz varsa yorum bırakın ve yazılarını yayınlamaya çalışırım :)

11 yorum:

  1. güle güüle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. maskeler benimde dikkatimi çekti. yorumlarını merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  3. flash rengi bendede var ama pek kullanmıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. göz içine çekmek için fena değil gibi geldi

      Sil
    2. ben göz pınarına kullanıyordum :)

      Sil
  4. siyah maskeyi merak ettim.Kullanınca yorumlarını yazarsan sevinrim..

    YanıtlaSil
  5. Bende siyah maskeyi ilkkez bugün kullandım ilk denemeye göre cildimde azda olsa bir fark sezdim.Kullanımıda cok zewkli:) Bu arads bende sizi bloguma beklerim http://kozmetikka.blogspot.com

    YanıtlaSil