30 Ekim 2013 Çarşamba

Almanya Kozmetik Alışverişim: Kiko, Ebelin ve Catrice ile Tanışma

Annem Almanya'da konferansa gidince, gelirken bana değişik markalardan birşeyler getirmesini istedim. O da özellikle Kiko mağazasında büyük bir alışveriş yapmış, benim payıma düşenler de bunlar oldu:





Kiko'dan Super Colour rimellerin 07 nolu turkuaz mavisi ve 03 nolu mavi-yeşil arası rengi, eyelinerlarda ise denemeye can attığım pembe renk ve daha kullanılabilir bir seçim olan kahverengi ilk resimde görülüyor.

Göz far bazı da merak ettiklerimden. Tombul mor ambalajında False Lashes Concentrate dolgunlaştırıcı maskara da umarım vaadini yerine getirip bolca hacim verir kirpiklerime.

Son karede Natural Concealer göz altı kapatıcısı, Kiss Balm isimli meyveli balm kıvamlı rujlardan Tutti Frutti (koyu pembe) ve Blackberry(mor) renkleri ve kalem ruj/gloss var.


Ebelin markasının Beauty Blender benzeri süngeri çok övülüyor ve BB'nin tam aynısı olarak gösteriliyordu, denemek için sabırsızlanıyorum. Büyük küt uçlu fondoten fırçası, değişik şekilli far fırçaları da güzele benziyor. Son olarak da Catrice'den iki uçlu eyeliner fırçası var.

Benim ilk defa deneyeceğim bu üç markadan payıma düşenler bunlar oldu, siz bu markaları deneme şansı buldunuz mu?

Blogumun 2. Yıl Çekilişi ile URBAN DECAY FUN PALET kazanmak için tık.

3 yorum:

  1. Ebelin fırçaları çok güzel ama yıkarken kıllara dikkat et,o büyük fırçanın kıllarının yarısı elimde kaldı geçen hafta.:( Kiko da bi tanedir,güle güle kullan hepsini.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uyardığın iyi oldu dikkatli yıkayayım :)

      Sil