26 Ekim 2013 Cumartesi

e.l.f Kendin Yap Palet

Gaza gelip kendim palet yapmak istediğim bir zamanda, uygun fiyatı yüzünden e.l.f markasını tercih ettim. Sitesinde manyetik paleti 4 farla toplam 7.5 sterline (yaklaşık 25 TL) doldurabilirken MAC'te sadece bir refill far 37 TL olunca tercihimi e.l.f'ten yaptım.



Seçtiğim renklerle hem günlük, hem daha geceye uygun bir makyaj yapılabilsin istediğimden ve biraz da o sıra yaz modunda olduğumdan altın tonları ve bir turkuaz ile paletimi doldurdum. Seçtiğim 4 renk sırasıyla Peach Fizz, Taupe, Moondust ve Teal renkleri.


Peach Fizz bronz tonlu ışıltılı bir renk, Taupe ise gümüş ve altın rengi karışımı, soğuk bir tona sahip. Moondust bence taupe olmaya daha yakın, morumsu bir gri iken Teal çok hafif yeşile kayan gök mavisi ve tek mat far aralarında.

Benim favorim Moondust oldu renklerden, tam gözkapağına sür çık rengi. Taupe aralarına en toz toz olanı, ama renk vermede hiç sıkıntısı yok ve yumuşak yapıda. Teal en az pigmentlisi, ama zaten onu nötr tonlarda makyaja renk katmak amaçlı alt kirpik dibime uyguladığımdan fazla etkilemedi paletin performansını.


Yapı olarak biraz fazla tozutan ama gözde rengini veren, pigmentli, kolay dağılan ve bazla gayet kalıcı renkler. Süper kaliteli diyemem ama fiyatlarına göre performansları harika. Pek çok da renk seçeneği olduğundan siz daha farklı tonlarda istediğiniz gibi bir palet yapabilirsiniz.

Paletin kabı ise gayet kaliteli, kocaman aynası da artısı. Tek kötü yanı beyaz olması ve üstündeki lekelerin silseniz de asla çıkmaması bkz. ilk resim. O yüzden yanınızda taşırken kirlenirse o görüntüden kurtulamıyorsunuz.

Genel olarak ekonomik ve gayet güzel bir palet oldu benim için. Siz kendi paletinizi yapmayı seviyor musunuz, hangi renkleri tercih ediyorsunuz?

4 yorum:

  1. Hiç palet yapmadım :// güzel olmuş ama canım eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de Wallmarttan 5$ a tamamlamıştım ama teal rengini almadım diğerlerini aynı seçmişiz hepsinden memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel farlar, teal olmasa da olurmuş ama bir renk kattı palete :)

      Sil