14 Ekim 2013 Pazartesi

Watsons & Gratis Bayram İndirimi Alışverişim

Watsons ve Gratis'ten bayramda daha çok cilt bakım ürünü almak için bekliyordum, artık gerçekten renkli kozmetiğe hiç ihtiyacım yok ve almayı düşünmüyorum uzunca. İndirimden de ihtiyaçlarımı gidermek amacıyla faydalandım.

 

Gratis'ten %50 indirimle Neutrogena Visibly Clear serisini edindim, temizleyicisi almadığından maske gibi de kullanılan jelini ve toniğini aldım.


Ayni serinin sivilce jelini de buldum, bir de %40 indirimle mini roll-on şeklinde vanilya ve çikolatalı bir parfüm aldım, aynı kurabiye gibi muhteşem kokuyor :)


Watsons'tan ise yine %50 indirimle Visibly Clear'ın jelini aldım, bir de nemlendiricim azaldığından Garnier'in yeşil çaylı nemlendiricisini yarı fiyatına görünce sepetime ekledim.

Tüm alışverişim bu kadardı, theBalm indirimi aklımı çelse de direnip gereksiz hiçbirşey almadım. Siz bayram indiriminde neler buldunuz?

8 yorum:

  1. Hızlı etkili sivilce jelinden bende aldım gratis indirimde :) Garnier'ın kreminden memnun kalırsın bence bende kullanıyorum. Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, krem güzele benziyor bakalım :)

      Sil
  2. Garniern yeni çıkardığı temizleme jelinden aldım. Saç bakım ürünleri ve benri pamuklardan aldım. Fazla abartmadan ufak sıyrıklarla atlattım. Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  3. Bende bu alışverişte ihtiyaçlarımı aldım. Garnier'ın bb kremini ve sizin adlığınız nemlendirici kremi, burun bantları, tırnak güçlendirici ve seyahat kaplarından aldım. :) Sizde çok güzel eşyler almışsınız, güle güle kullanın.

    http://dreamglamour.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Az ama öz bir alışveriş olmuş. Güzel günlerde kullan. ^.^ Benimki bu kadar az olmadı ama özlük konusunda fena değil. ;) en azından hiç ruj ve allık almadım. :)) Ayrıca hazırladığım listenin dışına da çıkmadım. ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de artık makyaj almamaya çalışıyorum ama indirimler çok fena akıl çeliyor :)

      Sil