4 Ekim 2013 Cuma

Rossmann İndirim Alışverişim

Rossmann'da iki günlüğüne pek çok üründe %50 indirim bugün başladı. Ben de soluğu Üsküdar'da aldım :) Kendime 20 TL limit koyduğumdan abartmadan, mini bir alışverişle indirimi atlattım.



L'oreal'in makyaj temizleme suyu çok merak ettiğim bir üründü, yarı fiyatına bulunca denemek istedim. Rival de Loop'dan da Colour Meets Art serisinden krem allık ve aydınlatıcı ikilisi gözüme çarptı, bakalım beğenecek miyim. Sonra Maybelline standından çok sevdiğim Color Tattoo'ların Timeless Black isimli siyah rengini aldım, özellikle dumanlı makyajlarda çok işe yarayacak. Son olarak da RDL Young'dan kavunlu Lip Oil'i seçmemde sanırım en çok güzel ambalajı etkili oldu, ama zaten bu tarz yağ kıvamlı dudak ürünlerini oldukça seviyorum.

L'oreal temizleyici 7.95 TL, RDL allık 4.50 TL, Maybelline Color Tattoo 7.95 TL ve Lip Oil de 1.99 TLye geldi. Toplamda 22.38 TL ödereyerek bu 4 ürüne sahip oldum ki bence gayet uygun.

Siz bu indirimden neler aldınız veya almayı planlıyorsunuz?



13 yorum:

  1. Bnde yazisini yarin paylasacagim bir seyler daha alinca ama o yagi hic begenmedim ben cope gitti . Kokusu basta cok hos geliyor ama sonra yapay bir koku olusturuyor. Hepsnu gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben daha önce artık üretilmeyen aquafinanın lip oilini kullanmıp bayılmıştım, buna bakalım fazla beklentim yok zaten fiyat açısından

      Sil
  2. sitenin yeni görünümü çok hoş olmuş:)) aldıklarını da güle güle kullan canm.
    modavesaireburcu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan canım ..Yaa bene color tattoo alsaydım unuttum :) Ben de bunları aldım canım http://mervelil.blogspot.com/2013/10/rossmann-50-indirim-alisverisi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de loreal kalem rujları unuttum :) hemen ışınlanıyorum

      Sil
  5. Ben de dayanamadım bugün bir şeyler aldım:) Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı olsun aldıkların. Güle güle kullan. ^.^

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullan cicilerini :)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba blogunuzu biraz önce keşfettim ve takibe aldım :) bana da beklerim http://ecegucel.blogspot.com/

    YanıtlaSil