25 Ekim 2013 Cuma

Uyku Öncesi Güzellik Rutinim // Gece Boyu Güzelleşin

Benim fikrimce, gece yatmadan birkaç dakikanızı ayırıp yapacağınız ufak bir rutin sabah hazırlanırken size çok yardımcı olup hazırlanma sürenizi oldukça kısaltabiliyor. Ben gece yatmadan önce şunları yapmaya mutlaka dikkat ediyorum:



1) Nemlendirme: Eğer cildimi gece nemlendirmeden yatarsam, sabah makyaj altına nemlendirici sürsem de fondotenim pul pul oluyor. O yüzden mutlaka bir krem sürmeye çalışıyorum, bu sayede cilt makyajımı düzeltmekle uğraşmıyorum.

2) Göz kremi: Korkunç göz altı morluklarımı daha kolay kapatmak için geceden krem uygulamak şart. Daha az kapatıcıyla çizgi çizgi olmadan göz altımı aydınlatabiliyorum.

3) Saçları örmek: Hem saçlarıma hoş bir dalga veriyor hem de karmakarışık olmasını ve elektriklenmesini engelliyor. Çoğunluka sabah açıp, karıştırıp, bir parlaklık spreyi sıkarak evden çıkabiliyorum. Tabii saçım doğal dalgalı olduğundan örgü gayet güzel ve kalıcı dalgalar veriyor.

4) Manikür ve oje: Yatmadan birkaç saat önce ojemi sürmeyi bitirirsem bilgisayar başında işlerimi hallederken bozulmadan kuruyor. Ne zaman gün içinde sürmeye kalkışsam tam kurumadan illa ki bir yere çarpıp, sürtüp bozuyorum.

5) Vücut nemlendiricisi: Ben pek vücut kremi kullanmam ama bazen bacaklarım kuruyup pullandığında gece yatmadan kremi uyguluyorum. Sabah sürersem, giyinene kadar asla emilmiyor ve o yapış yapış histen nefret ediyorum. Gece en azından diğer işlerimi bitirip yatana kadar krem büyük ölçüde emiliyor, sabaha ise hiçbirşey kalmıyor. 

Siz sabaha kolaylık olsun diye gece yatmadan hangi ürünleri kullanıyorsunuz?


6 yorum:

  1. Nemlendirme kısmı çok önemli benim için. Her türlüsü, el, yüz, göz :) Aslında kuru bir cilde sahip değilim ancak düzenli nemlendirmezsem de makyajım asla bütünleşmiyor cildimle. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim cildim yağlı olmasına rağmen makyaj altına nemlendiricisiz asla olmuyor

      Sil
  2. Bende senin gibi göz altı nemlendiricimı ve cilt için sürdüğüm gece kremimi ihmal etmiyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Göz altı kremi, kaş bakımı için badem yağı ve vazelin de benim gece rutinim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben pek kaş kirpik bakımı yapamıyorum istesem de, üşeniyorum :)

      Sil