29 Mart 2013 Cuma

Mario Badescu ile Yağlı Cilt Rutini

Bir süredir kullandığım ve ilk kez denediğim Mario Badescu markasının çeşitli cilt bakım ürünlerini tanıtmanın vakti geldi sanırım. 

Mario Badescu US sitesinde ara ara güzel bir kampanya düzenliyor ve cildinizle ilgili bir anketi doldurduğunuz zaman, sonuçta çıkan cilt tipinize göre 5 adet ürün sample'ı yolluyorlar bedava. Sample dediysem de 2 hafta kadar her gün 2 kez kullanıma yetecek boyda ürünler geliyor.

Benim cildim yağlı/akneye meyilli çıktı (tabii ki) ve bana Strawberry Face Scrub, Healing&Soothing Mask, Aloe Moisturizer ve Special Cucumber Lotion geldi. Bir de göz kremi var gelen ama onu kullanmadığımdan yorum yapamıyorum.



Bu ürünleri iki haftaya yakındır kullanıyorum ve en azından kısaca yorum yapabilecek düzeye geldim. Tek tek bendekileri yorumlarsam:


Kapta gördüğünüz pembe şey Strawberry Face Scrub yani çilekli peeling. Gerçek çilek çekirdekleri içeren bu ürün pespembe rengi ve misler gibi çilek kokmasıyla çok hoşuma gitti :) Cildi kurutmayan kremsi bir yapısı ve fazla çizmeden ölü deriyi atan tanecikleri var, ayrıca her cilt tipine uygun deniyor. Ben beğendim, mucizevi bir etki sağlamasa da işini yapıyor ve nefis kokuyor. Tam boyunu almayı düşünebilirim.

Special Cucumber Lotion salatalıklı bir tonik. Karma ve yağlı ciltlere önerilen bu toniğin vaadi akne oluşumunu azaltmaya yardımcı olmak. Ben bugüne kadar çok beğenerek kullandığım bir toniğe rastlamadım, bu da sanki bana olsa da olur olmasa da olur geldi ama sürer sürmez cildi matlaştırıp yağlı görünümü aldığını söyleyebilirim. 


Healing&Soothing Mask ise bayıldığım bir ürün oldu. Akneli cildin iyileşmesini hızlandıran ve kırmızılığı alan bu maskeyi ben gece bazı bölgelere sürüp sabah yıkadığımda çok büyük fark gördüm. Bu kesinlikle her daim elimin altında bulunmasını istediğim bir ürün, en kısa zamanda büyüğünden sipariş edeceğim ve şiddetle denemenizi öneririm.

Aloe Moisturizer ise aloe vera içeren, yağlı ve karma ciltlere uygun bir nemlendirici. Bu ürün en zayıf halka bence, yağlı cilde çok ağır geldi ve yüzümde yağış yapış bir ağırlık bırakıp aşırı yağlandırdı. Normal ve kuru ciltlere daha uygun olduğunu düşünüyorum, rahatsız edici bir kokusu yok ve dokusu gayet güzel.

Bu dörtlüden maske ve scrub almak istediklerimden, tonik orta karardı ama nemlendiriciyi hiç beğenmedim. Yine de Mario Badescu ürünlerinin genel havasından gayet kaliteli olduklarını söyleyebilirim, zaten bol seçenek arasından her cilt tipine ve sorununa göre ürün bulmak mümkün.

Mario Badescu TR'de mbadescu.com ve sıklıkla Limango'da satılıyor, buralardan ürünlerine ulaşabilirsiniz.

Siz bu markayı daha önce denediniz mi?

2 yorum:

  1. Aloe içeren ürünleri seviyorum keşke yapış yapış olmasalar :( Bu markanın glikolik asitli toniğini kullanıyorum, tonik olayını pek sevmesem de bu ürünü bayağı beğendim. T bölgesini az da olsa yola getiriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de aloe pek sevmiyorum, kokusu da rahatsız ediyor. glikolik asit serisine bakacağım öneri için teşekkürler :)

      Sil