10 Mart 2013 Pazar

Freeman Anti-Stress Mask

Freeman maskeleriyle kalbimi fetheden bir marka. Daha önce bu linkte sizlere Çikolata&Çilekli kil maskesini tanıtmıştım ve hatta Ocak favorilerimde de kendisini görmüştünüz. Denediğim ikinci maske ise Ölü Deniz Mineralli Anti-Stres maskesi oldu.



Yine deneme amaçlı mini poşetlerden alsam da aslında büyük 150 mllik tüplerde satıldıklarını hatırlatayım. Bu maskeyi açar açmaz küçük çapta bir şok yaşadım, niye mi derseniz:




Maskenin rengi bildiğimiz turkuaz! Benim hoşuma gitti tabii bu durum, sürünce Şirinler gibi oldum falan diye evde dolaştım. Hafif deniz kokan maskenin ana vaadi tıkalı gözenekleri açıp yüzünüzdeki stresi almak. 

Maskeyi beğendim, gerçekten de birazcık rahatlatıyor ve cildi daha parlak ve düzgün görünümlü bırakıyor. Kuru ciltliler içinse bence bu maskenin kimsenin cildini kurutmasına imkan yok. Fakat tekrar alacağım bir ürün olamadı kendisi çünkü başta hoşuma gitse de bu kadar yapay boyalı bir ürünü sürekli kullanmak istemem.

Yine de Freeman'dan denediğim ikinci ürün de gayet hoşuma gitti ve diğer maskelerini denemek için can atıyorum. Siz de bu maskeleri merak ediyorsanız bakimstore.com ve parfum.com.trde satılıyorlar, buralardan 19 TL civarına edinmeniz mümkün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder