17 Mart 2013 Pazar

Makyaj Çantamda Neler Var?

Öncelikle söylemeliyim ki yanımda makyaj taşıyıp da gün içinde tazelemektense sabah makyaj sabitleyici sprey kullanıp gün içinde makyajımı bozmamaya çalışmayı tercih ediyorum. Fakat yağlı ciltli olduğumdan ne yazık ki bazen ne yaparsam yapayım cilt makyajımı dayandıramıyorum, ruj zaten birşey yediğim an silinip gidiyor. Bu nedenle az ve öz de olsa yanımda ürün taşıyorum.

Makyaj çantam aşağıda gördüğünüz üzere orta boy bir çanta, bir milyoncu tarzı bir yerden almıştım ve gayet de memnunum. İçinde her daim olanları resimledim, bunun dışında o günkü rujum, bazen de göz kalemi ve kötü cilt günleri için kapatıcım da çantaya giriyor.





Her zaman çantamın demirbaşı olan ürünler ise işte bunlar:


Kısaca sayarsam yağ emici kağıtlar her yağlı ciltli insanın kurtarıcısı, benimki şu an Sephora marka ama elime ne gelirse alıyorum fazla seçmeden. Alttaki açılıp kapanan aynam, yanında ise olur da lazım olur diye makyaj temizleme mendilleri ve mini boy parfüm var. Şu an Burberry Body taşıyorum ama bitince elimde hangi tester varsa ondan koyacağım :)

LA Splash metalik krem far kendinden aplikatörlü ve kolay bir renk olduğundan dibinde kalanlar benle geziyor, bir de ekstra far fırçası taşıyamam açıkçası. Avon kalem far da açık şampanya rengiyle her zaman için ideal. İki adet glossum var, biri Joy biri Avon markalı. Kırmızı olan nadiren kullanılsa da şeftali rengi sık sık elimde. İki adet lip balm var çünkü biri dudaklarıma, biri tırnak etlerime (yararlı bir numara, lip balm gerçekten de tırnak etlerinde kullanmak için ideal). Son olarak da antibakteriyel jel ve kapağına takılı bir adet mini saç lastiği.

Benim günlük çantamda taşıdığım ürünler bunlar, sizler yanınızda ne olmadan sokağa çıkmıyorsunuz?

Blogumu Bloglovin like takip için tık.

1 yorum: