1 Mart 2013 Cuma

Subat Favorileri

Şubat ayı genelde soğuk havalar nedeniyle hem giyimimde hem makyajımda tembellik yaptığım bir ay oldu. Bir de tam harika Revlon fondotenim ve birkaç aydır cildimin alıştığı Acure Organics cilt bakım ürünlerim bitince cildimde sivilcelenme yapmayan ve işe yarayan yenilerini bulabilmek için birkaç farklı ürünle deneme yanılma yapmak zorunda kaldım, fakat şimdilik hem cilt bakımı hem de cilt makyajımda yeni bir rutin oturttum gibi.

Bu ayın en çok beğendiğim 5 ürünü de işte bunlar:



1) Salux Washcloth: Bu da ne diyenler için, Salux makeupalleyde tools kısmında tüm fırçaları falan ezip geçip en yüksek notu almış şey. Kendisi bir banyo lifi, ama mükemmel birşey. Cildinizi gerçekten bebek gibi yumuşacık bırakıyor ve noktacık kadar duş jeliyle bile köpük köpük oluyor. Ebayden almanızı tavsiye ederim ama sahtesi çokmuş, iyi bir satıcı seçmekte fayda var.

2) UNT Clear Purifier Yüz Temizleyici: UNT Turkiye'de olmayan ama sitesinden tüm dünyaya gönderim yapan bir marka. Ben de bir blogda görünce deneme amaçlı bir bu temizleyici bir de leke açıcı maskesinden almıştım. Maskeyi daha bir kere denedim ama bunu iki haftadır kullanıyorum ve şu an için aşırı memnunum. Çamur grisi ve köpürmeyen, koyu kıvamlı bir temizleyici. Durulamak biraz zor olsa da akneli ciltlere çok iyi geliyor, biraz daha kullanınca ayrıntılı yazısını yazacağım.

3) Revlon Colorstay Blemish Concealer: Salisilik asit içeren bu kapatıcı hem cilt kusurlarını tedaviye yarıyor hem de kapatıcılığı gayet iyi. Ben fondoten altına kullanıyorum ve oldukça beğendim, maskeleşmeden gayet güzel kapatıyor akne ve kırmızılıkları.

4) MUA Allık Shade 06: Bu allığın baz rengi koyu bir pembe olsa da swatchlandığında da, yüzde de baskın olan altın ışıltısı. İçinde hiç sim olmadığından çok doğal bir ışıltı veriyor. Swatchı bu yazımda mevcut.

5) Zoya Daul: Ojeye para vermeyi fazla sevmediğimden Zoya'dan daha önce oje denememiştim ama gerçekten de fiyatını hak ediyormuş. Daul o kadar güzel bir renk ki, resimlerin hakkını vermesine imkan yok. Altın ışıltılı çok çok tatlı bir lavanta rengi kendisi ve topcoatsuz 5 gün kadar soyulmadan tırnaklarımda kaldı. Kendisine aşığım kısacası, yılın favori ojesi bile olabilir. Rengi görmeniz için minik bir resim ekledim, internette swatchlarını aratırsanız çok daha iyi görebilirsiniz :)


Bu ayın favorileri bunlardı, hepsini gözüm kapalı tavsiye ederim:) Sizin Şubat ayında en çok hoşunuza giden ürünler hangileri oldu?

4 yorum:

  1. lifi yazdım kuzum harbiden merak ettim:))ebaydan iyi bir satıcı bulmalıyım. seninde tavsiye edeceğin biri varmı acaba, alışveriş yapıyormusun ebaydan?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben ebayden almadım, ama genelde başka şeyler alırken %99dan fazla feedbackli satıcıları seçiyorum. Bir de satıcıya önceden mesaj atıp, ben bunu alacağım ama sahteyse, gerçek salux değilse iade edeceğim boşuna uğraşmayalım demek mantıklı. çünkü ebaye bana sahte ürün geldi dediğinizde satıcı parayı iade etmek zorunda kalıyor. duyduğuma göre salux diye satıp çin markası uyduruğundan yollayanlar varmış.

      Sil
  2. That polish looks great! So different and pretty!

    fairestsfavorites.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. it's really amazing! i picked it up from the 3/$10 zoya sale and it's currently my favorite <3

      Sil