21 Mart 2013 Perşembe

NYX Red Allık

Bugün tanıtacağım allık rengiyle gerçekten beğenimi kazanan NYX Red. Genelde kırmızı ruj ve allıklarla aram yoktur, çünkü bende nedense pembeye dönmeyen bir kırmızı bulmak çok çok zor oluyor.

Pespembe yada mercan olmayan kırmızı bir allık uzunca süredir bakıyordum, sonunda NYX almaya karar verdim ve pişman da olmadım. Gerçekten pandaki rengini veren bir allık bulduğum için seviniyorum. Bundan önce radarımda Essence Twilight allık vardı ama bence o kırmızıdan çok mercan, ben de o kadar turuncu bir kırmızı istemedim.



NYX allıklar bol pigmentli ve yumuşak yapıdalar, kalıcılıklarından da ben gayet memnunum. Fırçamı azıcık değdirmemle yeterli derecede allık almis oluyorum, zaten swatchta da göreceginiz üzere bu allık gayet kırmızı  ve fazlasının palyaçoya çevirme olasılığı yüksek :)


Yine hafif pembelik yok desem yalan olur ama hani elma yanaklı olmak icin ideal bir allık. Tabii bu çok fazla uygulanmış bir swatch, azıcık alıp yayınca gayet doğal ve canli bir görünümü var.

Eğer gerçekten kırmızı bir allık arıyorsanız NYX Red yerinde bir seçim olacaktır, kendisini 30 TL civarına Douglas mağazalarından edinmeniz mümkün.

Siz allıkta en çok ne renk tercih ediyorsunuz?

4 yorum:

  1. Şahane! ama nyx'n yurtdışındaki fiyatını bilince hiç alası gelmiyor insanın:( yine de taupe ve bu rengini almak için gitmiştim ki Adanaya bu renkler hiç gelmemiş bile:) Ben de allıkta kırmızımsı tonlara aşığım cilde verdikleri o soğuktan üşümüş havası muhteşem! bende de essence'nki var ama dediğin gibi o mercana da kayıyor aklımda şimdi de exhibit-a var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. exhibit-a bende cok turunculasiyor olive alt tonlu oldugum icin :( ama nars kalitesi baska tabii ki, beyaz tende daha gercek rengini gosterebilir exhibit a :)

      Sil
  2. harika bir allikmis nedense alliklara karsi bir zaafim var:) buna benzeyen göz farim var onunda pigmenti cok iyi

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil