6 Mart 2013 Çarşamba

Burt's Bees Lemon Butter Kütikül Kremi

Genelde ellerimi ve tırnak ellerimi ihmal eden biriyim, el kremi hiç sürmem ve dolayısıyla da tırnak etlerim genelde kupkurudur. Yeni yılda aldığım kararlardan biri ellerimi daha fazla nemlendirmekti, özellikle de İstanbul'dayken sıkıntısını çekmesem de Washington'da kuru ve soğuk havanın etkileri kendini göstermeye başlayınca ama el kreminin ellerime verdiği histen nefret ediyorum. Hala krem sürmesem de en azından tırnak diplerimi nemlendirmek için Burt's Bees'in pek çok yerde övülen Lemon Butter tırnak kremini aldım.



Çok baş ağrıtıcı olmayan hafif limon kokusu ve pratik teneke kutusuyla hoşuma giden bir ürün oldu Lemon Butter. Kıvamı oldukça sert, body butter gibi değil. Ben üstünden törpümle bir miktar kazıyıp tırnak diplerime koyuyor ve elimle ovalarayak yediriyorum. Ten ısısıyla birleşir birleşmek yumuşayıp hemencecik eriyor.

Tırnak diplerine düzenli, bakımlı bir görüntü kazandırmasının yanı sıra vıcık vıcık yağlı olmayıp hemen emildiğinden beni hiç rahatsız etmiyor uygulaması. Aklıma geldikçe her gece sürmeye çalışıyorum ve şu ana kadar son derece memnun kaldım.

Tırnak etlerinizi yumuşatan, ellerinizi daha bakımlı gösteren, kolay emilen ve etkili bir ürün arıyorsanız Burt's Bees markasını rahatlıkla önerebilirim. %100 doğal bir içeriğinin olması da kayda değer bir artı. Bu ürünün fiyatı sanırsam 35 TL fakat bence en az 6-7 ay gider günlük kullanımla bile, o yüzden fiyatına değeceğini düşünüyorum.

Burt's Bees ürünleri Boyner, çeşitli eczaneler ve bazı internet sitelerinde de satılıyor, buralardan alabilirsiniz.

Siz tırnak bakımında neler kullanıyorsunuz?

7 yorum:

  1. Maybe you can help me, I'm trying to find the translate option for your blog, do you know how I can do that?

    I'd love to read your blog, the comment you left on my blog was so helpful. Thanks!

    fairestsfavorites.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. güzel bir ürüne benziyor deneyebilirim =)
    bende beklerim bloguma =)

    YanıtlaSil
  3. I love Burt's Bees lip products, but I've never tried their other products. I might get this for my mom (and she can share with my dad) they have been complaining of dry hands from the winter. They live in Philadelphia, so they still have winter like you do in DC.

    Thanks again for letting me know to switch to Google Chrome!

    fairestsfavorites.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. it's a good product for dry cuticles and cheap :)

      Sil
  4. Merhabalar:)
    Bloğunuzu yeni keşfettim...Her eve lazım,gerekli bir blog...Takipdeyim Sevgiler....:):):)

    YanıtlaSil