13 Mart 2013 Çarşamba

M.A.C Archie's Girls- Betty Bright Ruj

Betty Bright bu koleksiyonun çıkar çıkmaz tükenen, en çok satılan ürünü oldu Amerika'da. Ben ilk alışverişimde pek dikkatimi çekmediğinden pas geçmiştim ve stokta tükenmişti, fakat Temptalia swatchlarını görünce kendisine aşık oldum ve başka sitelerde satışa çıkınca hemen bir tane kaptım, tabii yine çabucak tükendi bu renk.

Mac sitesinde açık ve canlı bir şeftali rengi olarak tanımlanan Betty Bright bence neredeyse neon bir mercan-pembe.

Gayet kremsi, pek çok ruja göre daha kalıcı ve dudakta ağırlık yapmadan tek katta opak olan bir yapısı var bu rujun. Rengi de tanımlamak çok çok zor ama her türlü tene yakışabilecek, çok dikkat çekici ve eğlenceli bir renk.


Dudaklarım eksi derece havalardan çok kuru ama yine de bir swatch koyayım dedim:


Archie's Girls MAC magazalarina gelmisken kısacası Betty Bright bu koleksiyonun en alınası parçası, bakmadan geçmeyin derim :)

6 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. ben de cok severek aldim, dupe aradim ama hic yok o kadar degisik bir renk. bir tek mac'in flamingo isimli eski bir limited edition ruju benziyor tam anlamiyla ama dupe olacak daha ucuz bir renk bulamayinca aldim :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. mağazaya uğrayabilirsen swatchla bence, gerçekte çok daha güzel :)

      Sil
  3. rujun rengine bayıldım ♥

    Banada Beklerim Sevgiler ♥

    gulunrengii.blogspot.com

    YanıtlaSil