1 Şubat 2013 Cuma

Ocak Favorileri

Bu ay çok severek kullandığım 5 favori ürünüm işte karşınızda:




1) Avon Care Dry Skin Soothing Balm: Bu kremin özelliği cıvık yapıda değil de katı balm gibi olması, vicks kıvamında. Nedense benim çok daha hoşuma gitti normal kremlere kıyasla ve mentollü kokusuna da bayıldım. Kuru havada bacaklarımın kaşıntısını güzelce alan harika bir nemlendirici, hala katalogda mı bilemiyorum ama ben çok beğendim.

2) Victoria's Secret Amber Romance: Bu kokuyu gerçekten seviyorum, elimdeki parfümler azalınca bir şişe daha alacağım ve hatta yanına duş jeli, peeling gibi ürünlerinden de ekleyeceğim. Mağazada koklamanızı tavsiye ederim, ayrıntılı yazısı da bu linkte mevcut.

3)Yves Rocher Monoi de Tahiti Duş Jeli: Kokusu gerçekten muhteşem bunun da, aslında yaz koleksiyonundan tropik bir koku ama kışın da bayılarak kullanıyorum. Hemen parfüm ve duş jelinden oluşan setini sipariş ettim, yazın ikisini seve seve kullanacağım.

4) Freeman Çikolata ve Çilekli Kil Maskesi: Her sürdüğümde mest oldum, sanırım çikolatalı ürünlere dayanamıyorum ben :) İşini iyi yapan bir kil maskesi, bu ayın bitenlerinde yer alacak ama ileride büyük boyunu da alabilirim. Yazısı için tık.

5) Avon Nectar Shine Gloss: Bu glossun aşağıya swatchını ekliyorum çünkü bu renk kalkmış ama ben gerçekten sevdim bu ürünü. İçinde sim yok ve çok doğal bir şeftali tonu, üstelik tadı mükemmel. Bu renk, içinde sim olmayan bir gloss bilen varsa ve yorumlara yazarsa çok sevinirim.


Sizin bu ay favorilerinizde neler vardı?

Not: Dün gece büyük bir aydınlanma yaşadım :) Cildime çok kötü gelen iki cilt bakım ürününün içeriklerini karşılaştırdım ve Willow Bark yani sanırım söğüt kabuğu içeren ürünlerin cildimi mahvettiğini fark ettim, zaten makeupalleyde gezerken başkalarının da bu Willow Bark'a alerjik olduğunu okudum. Kısacası, sizde sivilcelenme yapan ürünlerin içeriklerini mutlaka karşılaştırın, bu şekilde hangi maddeden kaçınmanız gerektiğini anlarsınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder