20 Aralık 2013 Cuma

Cilt Makyaj Rutinim (Fondoten, Pudra ve Kapatıcı)

En son kullandığım cilt makyajı rutinim aslında az çok bu yazımda vardı, fakat bazı ürünler bittiği ve yenilerini kullanmaya başladığımdan ara ara yazdığım rutinimi güncelleyeyim dedim.

Öncelikle cildim yağlı ve akneye meyilli, çok kapatıcılığa ihtiyaç duyan, problemli bir cilt. Genelde bir rutin oturtturup ten ürünlerim bitene kadar hep aynısını kullanıyorum, asla 5 fondoteni, 3 pudrayı aynı anda açmam. Bu sayede hem cildimi yormuyorum, hem de cilt makyaj malzemelerini kolayca bitiriyorum.



Yağlı ciltler için makyaj bazı olmazsa olmaz, özellikle de uzun günlerde. Ben makyajımı tazelemek istemediğim, uzun süre dayanması gereken önemli günlerde L'oreal Miracle Blur kullanıyorum, bu ürün ülkemizde yok ama pek çok silikon bazlı makyaj bazı gibi bir yapıda.

Dermablend fondoteni daha önce ayrıntılı yazmıştım, okumak için tık. Bu ürün süper kapatıcı olduğundan sorunlu bölgelerime ince bir tabaka halinde, fondoten altına kullanıyorum.

Revlon Nearly Naked ise asıl fondotenim, ortanın üstü kapatıcılığı ve kalıcı yapısıyla severek kullanıyorum. Yazısı bu linkte.


Pudram panı görünen e.l.f Ton Düzenleyici Pudra. Yazısı ve swatchı buradaki yazımda mevcut. Artık bitirip başka bir ürüne geçmek istiyorum.

Kapatıcı olarak ise Revlon Photoready kullanıyorum. İçindeki ufacık ışıltıları olan, özellikle fotograflarda güzel görünen, kapatıcılığı ortanın biraz üstü bir ürün. Göz altlarım için memnunum ama daha kapatıcı olsa daha çok severdim. Bu da bitmeye yaklaştı.


Bu rutinimden bitince tekrar alacağım tek ürün Dermablend fondoten, gerçekten harika iş çıkarıyor. Bunun dışındakilerden de memnunum ama tekrar alacağım kadar hayran bırakmadılar. Yine de yağlı ve problemli bir cildiniz varsa bu ürünleri tavsiye ederim, zaten çoğunun ayrıntılı yazısı da var.

Siz hangi fondoten, pudra ve kapatıcıyı kullaıyorsunuz?

3 yorum:

  1. Ahh dermablend :)
    merhabalar, size mail attım bi bakarsanız çok mutlu olurum. Sevgileer.

    YanıtlaSil
  2. Hem Revlon hem de e.l.f Türkiye'de satışı yok, nasıl aldınız acaba ? Yurt dışına mı çıktınız yoksa internetten mi aldınız ? İnternetten aldıysanız hangi siteleri kullandınız acaba ? Öğrenebilir miyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben ydışından aldım fakat bloggerlar beautyjoint sitesinden sorunsuz getiriyorlar gördüğüm kadarıyla oraya bakabilirsiniz

      Sil