17 Aralık 2013 Salı

Burt's Bees Lip Shimmer Strawberry

Hiç sevmeyeceğimi düşünüp sonradan beni yanıltan bir dudak ürünü bugünün yazısı. Burt's Bees markasının meşhur lip balmlarını bilmeyen yoktur, benim ise markadan asıl tavsiyem renkli lip balmlar. Birkaç değişik serileri var, bugün inceleyeceğimiz ise Lip Shimmer serisinden Strawberry rengi.



Tenime yakıştıramadığım soğuk tonlu bir pembe olmasının yanı sıra frosty bir görünüme sahip olması bunu asla süremem dedirtti aslında, ama denedikçe garip bir şekilde ısındım, yüzümde de kötü görünmedi. 80lerden fırlamış bir barbie pembesi yerine daha yumuşak bir duruşu var, kış için ideal bir pembe.


Lip balm gibi nemlendirici özellikte, dudakta kayan ama yağlı his vermeyen, naneli gibi hafif karıncalanma yapan ve dudakları daha dolgun gösteren, frosty bir ışıltılı yapıda, ruj kadar renk vermese de rengini belli eden güzel bir ürün. Kötü yanları miktarının aşırı az olması (düzenli kullanılsa 1 ayda biter), çevrilen mekanizmasının uydurukluğu ve taşıması zor rengi.


Swatchı bu yazımda var zaten, ben de dudaklarımda nasıl duruyor göstermek istedim. Bana bu tarz renkleri sevmememe rağmen, doğal tonlarda ama hafif gümüş rengi geçişlerle yapılan bir göz makyajında, bir karlar kraliçesi makyajına yakışacak bir dudak tonu gibi geliyor. Özellikle benim gibi sarı alt tonlu tenlerde sırıtacak, dikkatli kullanılması gerekecek bir renk ama ben dediğim gibi şaşırtıcı şekilde sevdim.

Sephora, Boyner ve eczanelerde Burt's Bees Lip Shimmer serisini sanırım 30-35 TL arası bir fiyata bulabilirsiniz. Özünde lip balmdan hallice bir ürün için bence de yüksek, fakat Burt's Bees dudak ürünleri kalite açısından sizi hayal kırıklığına uğratmayacaktır.

1 yorum: