2 Aralık 2013 Pazartesi

Kasım Katalogu Oriflame Siparişim


Bu ay kardeşimle Oriflame üyesi olduk ve bir sipariş verdik. Bunlar da benim payıma düşenler :)



Swedish Spa Anti Cellulite Cream, selülit karşıtı kremlerden. Genelde bu tarz ürünler çok işe yaramasa da denemek istedim, düzenli kullandıkça yazısını yazarım. Essentials Fairness cilt rengini açıcı seriden sabun ve nemlendirici aldım, cildimdeki lekelere iyi geleceğini umuyorum.


Pure Nature serisinden uzunca süredir merak ettiğim Tea Tree & Rosemary temizleyici ve çikolatalı Love Potion parfümün roll on boyu benim oldu. Very Me Prep Me makyaj bazı ve stick kapatıcıyı birlikte alana indirim vardı, ben de ikisini sipraiş ettim. Bir de hediye olarak Very Me Click It rimelin yeşil rengi geldi.

Ürünlerden sadece kapatıcıyı denedim, rengini açık söylemişim ama fondoten altına iyi oldu ve çay ağacı içerdiğinden sivilceler üstünde daha bir içim rahat kullanacağım sanırım. Diğer tüm aldıklarımı da kullandıkça, denedikçe yorumlarını sizlerle paylaşacağım.

Siz bu ürünlerden hangilerini kullandınız, memnun kaldınız?

❤ ❤ ❤

Yarının Yazısı: Çekiliş Sonuçları & Benefit Yılbaşı Çekilişim

6 yorum:

  1. Cok guzeller cnm gule gule kullan

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan :) ben de essential krem almıştım daha başlamadım kullanmaya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler ben de önce açık nemlendiricimi bitireceğim :)

      Sil