23 Aralık 2013 Pazartesi

Kırmızı Eyeliner Nasıl Kullanılır? NYC Eyeliner Duo ile Deneme

Kırmızı renkten göz kalemi olur mu demeyin, oluyor :) Benim uzun süredir ilgimi çeken bu trendi NYC markasının Halloween için çıkardığı bir kalemi edinerek denedim.

image credit: pinterest.com, solomag.se/killercolours



Kırmızı eyelinerı bol rimelle tek başına kullanabileceğiniz gibi siyahla birlikte çok daha güzel göründüğü kanısındayım. Rihanna gibi alt kirpik diplerinde ise bence çok güzel durmuş, tabii ağlamış yorgun görünümden kaçmak için göz içinde siyah kalem ve bol bol maskara kullanımı ihmal edilmemeli.


Ben bir tarafı altın rengi, bir tarafı kırmızı olan bu kalemi kullandım. Ülkemize ne yazık kie gelmedi Halloween koleksiyonu ama kırmızı bir dudak kalemi de bu iş için kullanılabilir sanki.


Swatchta görüldüğü gibi bu kalem, parlak bir kan kırmızısı. Şahsen bordolar daha az korkutucu olabilir denemek açısından, fakat bu tonda bir dudak kalemi bulmak da zor değil.


Ben kırmızıyı çok az tuttum ve siyahla bolca karıştırdım, böylece sadece hafif bir kırmızılık kalsa da iddialı bir görüntü olmadı bence. Denemek için evde sürdüğümden başka makyaj yok gözümde, maskara ve kapatıcı ile daha düzgün bir makyaj yapılabilir.

Gece dışarı çıkarken neden kullanılmasın? Hatta kırmızı rujla bile hoş olabilir benim fikrimce :) Siz ne dersiniz?

8 yorum:

  1. aaa bende yıllar önce lisedeyken metal müziğe gönül verdiğim yıllarda yapardım. ve evet maalesef dudak kalemikullanırdım. asansörlü dudaak kalemi +siyah kalem en sevdiğim iki üründü. ama tabi sneinki gibi soft bi uygulama değil o dönemli zevkim gereği daha çok fotoğraflardaki gibi yapar göz altlarıma da sürerdim. Görünce birden aklıma geldi özledim sanırım :) ama buaralr çılgınlar gibi kireç beyazı eyeliner arayısındayım ama maalesef bulamadım henüz :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyaz iyi bir eyeliner ben de maalesef bulamadım halen :/

      Sil
  2. kalem kullanılmasına gerek yok kırmızı bir farla daha iyi olur diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o da olur tabii ki kırmızı farınız varsa :)

      Sil
  3. Ben bu makyaji denemek istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz değişik bir makyaj ama denenmeli :)

      Sil
  4. Kırmızı likit bi eyeliner bulsam bak nası kullancam ama bulamıyorum :(kalemleri gözümün üstüne sürerken çok huylanıyorum maalesef :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım mufe markasında var eyeliner olarak

      Sil