24 Nisan 2013 Çarşamba

Sık Sorulan Sorular/Amerika, Blog Satisi, Cekilis vb.

Twitter kullanmadigimdan ve blogum icin bir Facebook sayfam da olmadigindan cok asiri soru almiyorum aslinda ama bazen yorumlarda ve sıkca da maille aldigim sorulari cevaplamak istedim.

Bu arada blogum icin sosyal medya cok kullanmiyorum dedim ama Instagram'a sarmis durumdayim, takip icin Instagram ismim darkbluekitty.

Neyse sorulara gecelim:

1) Amerika'da mi yasiyorsun?

En fazla aldigim sorulardan biri bu ve cevap evet. Washington, DCde yasiyorum bir sene kadardir ve en az 5-6 sene daha buralardayim.

2) Amerika'da ne yapiyorsun?

Elektronik muhendisiyim ve su anda da doktorami yapiyor, ayni zamanda da universitede asistan olarak calisiyorum.

3) X urununu yurtdisindan alsam gumruge takilir mi?

Kozmetikse evet takilma olasiligi var, fircaysa veya giyimse 75 euro gibi bir siniri gecmedigi surece problem yok. Ama kozmetik getirtenleri de cok gordum, biraz sans isi bence ve saticiyla anlasip pakede kozmetik yazdirmazsaniz sansiniz artabilir.

4) Amerika'da nerelerden kozmetik alisverisi yapmaliyim?

High end urunleri kesinlikle online alin, indirim ve kampanyalari magazalarda asla bulamazsiniz. Drugstore urunler icinse magazaya gidin ve bol bol kupon kullanin. En cok alisveris yaptigim siteleri de bu yazimda yorumlarda uzun uzun bir izleyicime soylemistim. 

5) Ne zaman Amerika'dan urunlerle bir blog satisi yapacaksin?

Bu yaz, ama amacim 10 dolarlik urunleri getirip 100 TLye satmak degil, zaten buna vaktim de yok ve siparis de alamam ne yazik ki. 1-2 kez kullanip veya hic sira gelmeyip dolabimda kalan kozmetiklerimi Ebayde ya da burada bir blog satisinda satmak yerine once TRde gayet uygun fiyata satacagim ki izleyicilerimin degisik markalar deneme sansi olsun.

6) Neden makyaj yapip bloguna koymuyorsun?

Ben boyle degisik, 5-6 renk farla karmasik makyajlar yapmayi degil kozmetik almayi daha cok seviyorum :) O yuzden gunluk yaptigim makyajlar 1-2 renk farla cok kompleks olmayan makyajlar oldugundan pek gerek duymuyorum.

7) Neden Ingilizce de yazmiyorsun?

Iki dille yazilan bloglari cok sevemiyorum acikcasi, bana karmasik geliyor. Ingilizce bir blog ayrica acma planlarim var ama bu blog Turkce basladi ve baska bir dil eklemeye niyetli degilim.

8) Bir sonraki cekilis ne zaman?

Yazin gelince.Burada bir ongosterim yapmistim :)

Simdilik bulabildigim sorular bu kadar, eger bunun disinda sorulariniz da varsa yorum birakabilirsiniz ve hepsini cevaplamaya calisirim :)

2 yorum:

  1. Sanki babamızın hayrına İngilizce yazıyorlarmış gibi bir de yok benden görüp yaptılar, yok ben cümle cümle ayırdım sen en alta ekledin polemiği yapmıyorlar mı ölüyorum, bitiyorum.. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. goz yorucu geliyor bana iki dil, fazla kisiye ulasmak guzel ama 2 dilli bloglari daha az okuyasim geliyor

      Sil