18 Nisan 2013 Perşembe

Roc Calmance Yatıştırıcı Nemlendirici

Normalde ilgimi çekmeyen Roc markasının iki ürününü Watsons'ın %25 indirimi ile deneme şansı bulmuştum. Bu ürünlerden birisi Calmance Yatıştırıcı Nemlendirici.


Hassas ciltlere özel bu ürün ciltteki kızarıklık ve tahrişi azaltmayı, cildi nemlendirip dış etkilere karşı hassasiyetini azaltmayı vaad ediyor. Benim cildim çok aşırı hassas olmasa da akneye yatkınlığı ve kırmızı izlerim yüzünden denemek istedim ve sonuçtan çok memnun kaldım.

Hafif yapısı ile yağlı ciltler için ideal bir krem bu. Sürüldüğü an emilip, cildi yeterince nemlendiriyor ama vıcık vıcık kalmıyor, cilt de bu hafif kremi kusmuyor. Kızarıklıkları gerçekten hafifletiyor bence, ben sabahları makyajımdan önce kullanıyorum ve küçük de olsa bir fark görüyorum. Hemencecik emildiğinden makyaj altına kullanmak için de ideal, gün içinde fondotenin parlamasına sebep olup yapısını bozmuyor.

Yaz aylarında çok aşırı neme ihtiyaç duymayan yağlı ve karma ciltlere, hafif ve yağlanma yapmayan bu ürünü şiddetle tavsiye ediyorum. Ben dediğim gibi kendiminkini Watsons'tan almıştım ama online eczane sitelerinde de bulmak mümkün ve fiyatı da 30-40 TL arası değişiyor.

Siz Roc cilt bakım ürünlerini denediniz mi?

Bloglovin ile takip icin link
Instagram ile takip icin link

2 yorum:

  1. Daimi kullanıcısıyım desem yeridir :) 3.kutu nemlendiricisini kullanıyorum şuanda

    YanıtlaSil