17 Nisan 2013 Çarşamba

Maybelline Color Sensational Vivids-Hot Plum Ruj

Maybelline geçen aylarda Color Sensational serisine Vivids ismiyle bir ekleme yaptı ve kalbimi çaldı. Son derece parlak, neon renklerden oluşan bu serideki 2 renk hariç hepsini aldım, o ikisini de almayı planlıyorum. Aşırı zengin renkler, kremsi ve opak yapısıyla gerçekten çok kaliteli rujlar.

  

Bu haftaki makyaj sepetimde yer alan Hot Plum bugün tanıtacağım renk.


Serinin ambalajları dikkat çekici neon bir kırmızı, ama keşke her rujun tonuna uygun olsaymış demeden edemiyorum. Hot Plum pembeye kaçan parlak mor bir renk. Kremsi ve opak yapıda, bir katıyla çok yoğun renk veriyor ve dudakta gayet hafif hissediliyor. Kurutmayıp dudakta kayan bir yapısı var, yaz aylarında ideal bir ruj bence. Ayrica asiri kalici, 5-6 saat fazla yeme icme olmazsa silinmeden duruyor.


Rengi swatchta gördüğünüz gibi, içine fuşya karıştırılmış mor. Bu elimin üzerinden bir kez geçilerek yakalanmış bir renk, düşünün artık. Zaten dudak resminde de göreceğiniz üzere tüm dikkatleri üzerine çeken bir ton.


Yaz için iddialı, sürmesi rahat, kalici ve değişik bir ruj arıyorsanız Hot Plum ideal olabilir. CS Vivids serisi halen Türkiye'ye gelmedi diye biliyorum ama yakında gelecektir, çünkü Maybelline genelde yeni ürünlerini TRde satışa sokuyor. Bu seriden elimde başka dolu renk var, onları da yavaş yavaş tanıtmayı planlıyorum çünkü bu kadar parlak, iddialı ama bir o kadar da güzel yapıda rujlara pahalı markalarda bile rastlamadım.

7 yorum:

  1. bayıldımmmm.... koleksiyonuma hemen eklemek istiyorum :) hiç bu renk bir rujum yoktu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayni seriden brazen berry birazcik daha mor ona da bakabilirsin ama bence bu daha guzel :)

      Sil
    2. Her ne kadar hayvan deneylerinden ötürü Maybelline L'oreal kullanmayı pek sevmesem de, belki bu seferlik bir istisna yapabilirim :( zaten daha önce bilmeden Maybelline'den çok alışveriş de yapmıştım yani :(

      Sil
  2. Rengi çok güzel bu seri Türkiye de var mı acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yakinda gelir herhalde, avrupaya yeni gelmis cunku

      Sil