27 Nisan 2013 Cumartesi

L'oreal Infallible Far- Bronzed Taupe

L'oreal'in Infallible farları blog aleminde çok fazla övüldü. Ben L'oreal markasının çok hayranı olmadığımdan bu seriyi denemekte hayli geç kaldım ama denedikten sonra bayıldım diyebilirim.



İlk tercih ettiğim renk soğuk tonlu bir kahve olan Bronzed Taupe oldu. Infallible farlar Color Tattoolar gibi mini kavanozlarda satılıyor ama bunlar plastik. Bu tarz ışıltılı, gözkapağına sür çık tarzı kahveleri çok seviyorum ve bu ürün de beni hayal kırıklığına uğratmadı. Muhteşem renginin yanı sıra kremsi ama toz ilginç yapısı da mutlaka denemeniz gerekenlerden. Çok aşırı sıkıştırılmış bir toz far gibi, fazlaca kremsi ama fırçaya alınca toz olduğu da belli oluyor, değişik bir ürün.

Bu far, bir gün önce tanıttığım Maybelline Color Tattoo'ya kıyasla çok daha kalıcı. Color Tattoo 5 saat sonra çizgilenirken Infallible bende 7-8 saat kadar bozulmadan dayandı. Bir de aşırı pigmentli olduğunu belirtmeliyim, azıcık almanız tüm gözkapağınıza rahatlıkla yetiyor.


Ben bu farı ya tek başına gözkapağımda ya da Pink Gold'a gölge olarak crease bölgemde ve gözümün dış köşesinde kullandım. Tek başına daha smokey bir makyaj olurken Pink Gold ile birleşince aydınlık ve doğal bir ikili oluyorlar. 

Infallible serisi kalıcılığı, yapısı ve pigmentliliği ile kalbimi fethetti diyebilirim, hemen diğer renklerinden de sipariş etmeyi planlıyorum. Siz de eğer günlük doğal tonlarda, nispeten uygun fiyatlı ve kaliteli bir far arayışındaysanız bu seriye bakmanızı öneririm.

6 yorum:

  1. Bronzed taupe rengine bayıldım

    YanıtlaSil
  2. rengi çok güzelmiş, bol pigmentli olması da bir artı.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fırçamı azıcık değdirmem yetiyor tüm gözkapağıma

      Sil
  3. 2 renkte super bolpigmentli oluslarida harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özellikle infallible gerçekten rengini tam veriyor

      Sil