19 Şubat 2013 Salı

Haftalık Makyaj Sepetim-3



Bu haftanın makyaj sepetinde bir palet seçtim, seçimim Youtube ünlülerinden  Blair ve Elle Fowler kardeşlerin (juicystar07 ve allthatglitters21) çıkardığı makyaj markası Skylark'ın Snowkissed paleti.
Bu palet kalitesi olsun, renkler olsun gayet hoşuma gitti benim. Avon'un Arabian Glow serisinde keçe uçlu bir eyeliner Sky Blue da elimin altında olacak, hiç de beceremem böyle eyelinerları sürmeyi:(

Dudaklarımda hayatımın favori ruju Avon Frostiest Mauve olacak, bu rujun rengine ve kremsiliğine ölüp bitiyorum, kendiliğimden bitireceğim ilk ruj olabilir. Parlatıcı seçimim Essence'dan sadece kavuna bayılmam sebebiyle aldığım renksiz parlatıcısı Juicy Melon, cidden de harika kavun kokuyor kendisi. Allık olarak bu hafta birşey koymadım, Skylark paletindeki Satin Sparks aydınlatıcıyı kullanacağım yanaklarıma.

Bunlar da bu haftaki ürünlerin swatchları:



Bu ay yine MUA ürünleri de içeren inanılmaz büyük bir kozmetik alışverişi yaptım, bu hafta onun yazısını da yayınlamaya çalışacağım.

Sizler mor tonlu rujları ne tarz makyajlarda seviyorsunuz?

8 yorum:

  1. Haftalık makyaj sepeti ne güzel fikirmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her hafta elimdeki urunleri elden gecirip hepsini kullanmis oluyorum, hem de sabahlari ne sursem diye aranma derdim bitiyor:)

      Sil
  2. Hoş bir fikir gerçekten.Avon ruju bende almıştım ama bana yakışmamıştı rengi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zor bir renk ama ben seviyorum, tenimle pek gitmese de :)

      Sil
  3. farlar çok güzel duruyor canım. sedefli tam benlik. Burada göremedim hiç ama inşallah vardır. Rujunun rengi de ayrıca çok güzelmiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkurler, rujun en azindan testerini almani tavsiye ederim

      Sil
  4. Mua alışverişini nerden yapıyorsun canım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amerikada yasadigimdan kendi sitesinden aliyorum, ama trye pek tavsiye etmem cunku gumruge takilirsa falan musteri hizmetleri fazla iyi degil, sorunu cozmeleri aylar surebilir

      Sil