7 Şubat 2013 Perşembe

Avon Ideal Flawless Stik Kapatıcı

Avon'un Ideal Flawless serisinden stik kapatıcısı bir süredir benimleydi ama likit kapatıcılara merak sardığımdan kullanmaya başlamamıştım. Dolapta görünce kullanayım dedim ve genelde bu tarz stikleri göz altı için tercih etsem de bu sefer bu kapatıcıyı fondoten altına cilt kusurlarını gizlemek için uygulamaya başladım.


Normal stiklere göre daha uzun ve ince bir tüpte gelen bu kapatıcının bendeki rengi Medium. NC25-30 yani orta koyulukta sarı alt tonlu tenlere tam gelen bir renk. Swatchta da ten rengimle iyi örtüştüğü görülüyor, yayınca hiç fark kalmıyor zaten.  Teniniz daha açıksa fair rengini tercih etmeniz daha iyi olacaktır.


Bu kapatıcı beni çok şaşırttı çünkü beklentilerimden çok daha iyi çıktı. Birincisi kapatıcılığı gerçekten çok iyi, azıcık miktarı ile fazla yaymadan parmakla pıt pıt bastırarak uyguladığımda tüm cilt kusurlarımı gayet güzel kapatıyor. İkincisi yapısı gayet kremsi, hem rahat sürülüp hem de rahat yayılıyor. Rengi de tam tuttu cildime, kısacası memnun kalmadığım bir yönü olmadı bu kapatıcının.

Göz altına kullanmadığımdan o bölgede çizgilenir mi, dayanır mı bilemiyorum ama cilt için gayet rahat uygulanan, kapatıcılığı yüksek ve kalıcı bir ürün. Yağsız olduğundan kayarak sürülse de özellikle yağlı cildimde gün içinde kaybolmuyor, bu yönü de benden artı puan aldı.

Ben bunu dediğim gibi makyaj bazı üstüne, fondoten altına, cildimdeki lekeleri ve kırmızılıkları kapamak için uyguluyorum ve oldukça beğendim. Kapatıcılığı yüksek olmasına rağmen kalın yapılı olmadığından fondoten altında hiç sırıtmadı.

Normalde satış fiyatı 20 TL olan bu kapatıcı bu ayki katalogda 12 TLye indirimde alınabilir, bence bu fiyata göre son derece memnun kalınacak bir ürün.

Siz Avon kapatıcılarını denediniz mi? Cilt kusurları için favori kapatıcınız hangisi?

3 yorum:

  1. merhaba,bloguma bekliyorum bende guzel bir mimin var ♥♥♥

    YanıtlaSil
  2. merhaba canım,blogumda güzel bir çekiliş/etkinlik var gelmek istersen sevinirim ve beklerim :)
    http://sevonugozunden.blogspot.co.uk/2013/02/cantani-gosterilk-cekilisetkinlik.html
    sevgilerle ♥♥♥

    YanıtlaSil