28 Ekim 2012 Pazar

Bitenler-12


Bu ayın bitenleri karşınızda:

1) Watsons Pamuk: Orta karar bir pamuk, çabuk ayrılabiliyor ama yumuşaklığı iyiydi.

2) Korres White Tea Cleanser: Yağlı ciltli biri olarak beğenmedim ama normal ciltlere zararsız, sıradan bir temizleyici.

3) Laidbare Spot the Difference Spot Treatment: Doğal ürün satan markalardan olan Laidbare'in bu ürünü çok vasattı, tekrar asla almam.

4) Burberry Çanta Boyu Parfüm: Klasik Burberry kokusu, nefret eden var mıdır bilmem ama bence herkesin kullanabileceği bir koku.

5) Avon Make Me Wonder Parfüm: Berry ağırlıklı çok güzel bir sonbahar kokusu. Tekrar satışa çıkmış sanırım, bu tarz berryli koku sevenlere öneririm.

6) Watsons Dry Shampoo: Yazısı için tık.

7) Bellaboo Buff Skin Peeling: Bellaboo Türkiye'de olmayan, akneye meyilli ciltler için üretilmiş doğal bir marka. Hem ucuz hem de ben fiyatına göre çok memnun kaldım, ileride tekrar alabilirim.

8) Bellaboo All That Yüz Temizleyici: Yukarıdaki peelingin serisinden jel bir yüz temizleyici, bunu da çok beğendim.

9) Synergen Antibakteriyel Fondoten: Neredeyse kullanılmadan çöpü boyladı, ne kadar kötü olduğunu burada yazmıştım.

10) Avon Naturals Muz ve Hindistan Cevizli Duş Jeli: Buram buram muzlu puding kokusunu, köpürmesini ve cildi yumuşacık bırakmasını çok sevdim, elimdeki duş jelleri bitince tekrar sipariş edebilirim.

11) Kate Somerville Exfolikate Peeling: Sephora'da 15 ml'lik minicik tüpü bile TL cinsinden 35 TL (19 dolar) ye satılan bu peeling için başta çok pahalı diye düşündüm ama gerçekten mucize gibi, hayatımda kullandığım en iyi peeling. Cildinizi bebek cildi gibi yumuşacık bırakıyor ve kesinlikle kurutmuyor, indirimde mutlaka almayı planlıyorum. Türkiye'de büyük ihtimalle yoktur diye düşünüyorum ama belki Sephora'da bulunabilir.

12) Parfüm Testerları-Bvlgari Omnia Crystalline, Lady Million ve DKNY Pure: Lady Million aşırı ağır bir kokuydu, Omnia ve Pure ise daha hafif, güzel kokular ama hiçbirini büyüğünü alacak kadar sevemedim.

13) Avon Colortrend Ruj Sequin: Bu mini tester çok hoş "rose gold" tabir edilen bir pembeydi. Amerika'da ColorTrend serisi olmadığından başka bir markada benzer bir ton görürsem alabilirim. Swatch için tık.

14) Avon Hydra-Radiance Göz Kremi: Yapış yapış bir jeldi, kullanmadan attım.

15) Essence Soft Touch Köpük Fondoten: Bu bütçe dostu harika fondotenin yazısı için tık.

16) Kajal Göz Kalemi: Hemen akan, ucuz kalemlerden. Kullandım bitti, tekrar almam.

17) Private Line Allık: Nerden bana geldi bilmiyorum ama çok eski ve aşırı simli görünüyordu, kullanmadım ben de.

18) Dermadoctor Wrinkle Revenge Eye Balm Tester: Fiyatını (48 dolar) hak etmeyen bir krem bence, beğenmedim.

19) Benefit Hoola Tester: Yeni aldığım Cabana Glama setinde var kendisi, pek bronzerla aram olmadığından ne sevdim ne de beğenmedim ama simli olmaması artı bir puan gibi.

20) Nivea Cashmere Moments Duş Jeli: Sıradan bir duş jeli, ne kokusu ne de temizlemesi ahım şahım ama kötü de değil. Nivea severler alabilir ama ben daha meyveli duş jelleri seviyorum.

21) Amore Pacific Rejuvenating Eye Treatment Gel Tester: Bu kreme aşık oldum, bittim. Hayatımda kullandığım en en en başarılı göz kremi, daha ilk sürüşümde mor halkalarım neredeyse kayboldu ve tester bitince yasa boğuldum çünkü tam boy fiyatı 85 dolar :( Yakın zamanda almam herhalde ama 30lu yaşlardan sonrası için bence çok iyi bir krem, fiyatını da hak ediyor. Hem harika nemlendiriyor, hem hafif, hem de mor halkalara etkisi inanılmaz.

Bu ay kullandığım testerlar sayesinde iki yeni ürün keşfettim ama ne yazık ki ikisi de son derece pahalılar. Sizin bu ay bitirdiğiniz favorileriniz neler oldu?




2 yorum:

  1. Ben de mor halkalara etki eden urunu ve bellaboo markadini cok merak ettim ama ne yazik ki ulasilmadi guc :(


    Biten ve arkasindan ağladigim avene cleanance hel ve deneyerek memnun kaldigim sebamed yagli ciltler icin derin temizleyici tonigi, sebamed den beklemezdim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. avene benim de merak ettiğim bir marka ama nedense son zamanlarda daha ucuz markalardan gidiyorum

      Sil