13 Ekim 2012 Cumartesi

LaSplash Hydroliquid Eyeshadow-Duality

Şu an Limango'da satılan LaSplash ürünlerinin br diğer tanıtacağım üyesi ise likit göz farı formunda olan Hydroliquid Shadow serisinden Duality rengi.

Yanındaki turkuaz renk maskaranın yazısı için tık tık.

Duality oldukça metalik, soğuk tonlu bir kahverengi. Islak yapıda ve kuruması 1-2 dk sürdüğünden sürünce bir süre beklemek gerekiyor, ama kuruduktan sonra oldukça kalıcı olduğunu söyleyebilirim. Göz kapaklarım aşırı yağlı olduğundan bende sıvı/krem formda göz ürünleri hemen uçar gider, ama bu şimdiye kadar kullandığım ürünlere göre daha dayanıklı diyebilirim. Bende bazsız 6-7 saat çizgilenme ve solma yapmadan kalıyor.



Swatchta bol bol sürülmüş halinde de metalik özelliği fark edilebilir. Özetlemek gerekirse ben bu farı oldukça beğendim, şimdi aynı seriden Dynamic isimli mürdüm renginde gözüm :)

Şu 3 günde Limango'dan 16.90 TLye alınabilecek olan bu farı bu tarz kremsi ürünler kullanmak isteyen fakat yağlı gözkapağı olanlara önerebilirim. Serinin diğer renklerinin swatchlarını bu linkte de görebilirsiniz. En son farın gözümde sürdükten 4-5 saat sonraki duruşu ile yazıyı bitiriyorum.




4 yorum:

  1. elde uygulandığında cok daha yoğun gözüküyor ancak göze uyguladığında daha hafif daha hoş durmuş

    bu arada takibimdesin sen de edersen mutlu olurum :)

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. takibe aldim :) evet elde cok katli surdum ama gozde dogal bir durusu var

      Sil
  2. Cok guzelmis rengi, bu mrkayi arastirayim ben de;) ben de yeni izleyicinim. Beni de takibe alirsan sewinirim;)

    YanıtlaSil