3 Eylül 2012 Pazartesi

Sebamed Clear Face Renkli Sivilce Örtücü Krem

Sebamed'in bu kremini almamım tek bir amacı vardı, o da Dermalogica Concealing Spot Treatment fiyaskosundan sonra hem kapatıcı gibi kullanabileceğim hem de aynı zamanda cildimi tedavi eden bir ürün bulmaktı.


Bu kremin iyi yanlarından biri 10-15 TL gibi çok uygun bir fiyatının olması, hem de Sebamed kolay ulaşılan bir marka olduğundan pek çok yerde rahatça bulunabiliyor olması da bir avantaj. Uygun fiyata bu tarz bir ürün bulduğum için sevinmiştim başta ama ne yazık ki kullanınca aldığıma pişman oldum.


Benim cildim orta koyulukta, sarı alt tonlu bir cilt. Öncelikle swatchta da gördüğünüz gibi bu krem çok pembe alt tonlu ve durdukça koyulaşıp morlaşıyor. İkincisi de fondoten altına uygulandığında yayılmayıp toplanıyor ve yüzünüzde koyu koyu bölgeler oluşturuyor. Üçüncüsü de pek faydasını görememiş olmam, bu nedenle evin içinde bile kullanmak içimden gelmiyor.

Ne yazık ki hem rengi, hem yapısı itibariyle hiç sevemedim bu Sebamed kremi, şimdilik evde duruyor ama sanırım kullanılmadan çöpü boylayan ürünlerden olacak bu da.

Sizin bu veya diğer Sebamed ürünleri ile tecrübeleriniz neler?

15 yorum:

  1. ben de bir dönem bu ürünü denemiştim. her defasında annemin ödü kopuyordu, 'noldu yüzüne morarmışşş!' diye :D
    sadece sivilce üstlerine pıt pıt sürerdim evdeyken.
    mucizevi bir sonuç aldığımı hatırlamıyorum, kayboldu gitti sonrasında da :)

    http://kontesce.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. renk gerçekten fena, durdukça mosmor oluyor :)

      Sil
  2. Sebamed ürünlerini kullanıyorum içerik bakımından iyi düzeyde bulsamda şimdi bu yazıyı okuyunca üzüldüm bende aldım bu üründen evde kullanırım ne yapalım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belki senin cilt tonunda bu şekilde durmaz, denemek lazım ama yapısı benim hoşuma gitmedi

      Sil
  3. gerçekten kötüymüş rengi yahu. onun yerine imex cok daha kapatıcı ve tedavi edici. zaten eczanelerde satılıyor. eskiden cok sivilcem vardı artık fazla sivilce problemim olmamasına rağmen yıllardır fondoten yerine bunu kullanıyorum. belki de artık sivilce olmamasının sebebi budur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim imex kullanmıştı bir aralar, ben de bakayım tekrar

      Sil
  4. Ben de fiyatını uygun görünce almıştım bu üründen, hatta ben de yazmıştım blogda ama ben bu kadar olumsuzluk yaşamadım. Öncelikle sebamed fena bir marka olmadığı için güvenerek sürdüm yüzüme, fondotenin altına bölgesel olarak olarak sürdüm ve morarma gibi bi sorun olmadı ama iyileştirme gibi bir özelliğini göremedim ben de tabiyki. Onun dışında evet rengi de çok koyu ve garip bi renk ama, çöpe atacak kadar kötü bir ürün değil bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim cildim olive denen yeşilimsi sarı alt tonlu olduğundan pembe herşey hemen morarıyor bende, genelde bu tarz sivilce iyileştirici kapatıcılarda ton seçeneği olmaması en büyük problemleri, daha uygun cilt tonlarında eminim bu kadar kötü durmayacaktır

      Sil
  5. Valla ben aldım, çok da güzel kapattı. Daha yeni aldım sivilceyi geçirme etkisini bilmiyorum ama kapatıcı olarak rengi falan tam oldu yani. Ten rengim buğday sanırım. Kollarım elim bacaklarım falan beyaz gibi ama yüzüm buğday bi değişik :D Yani ben kapatıcı kısmını sevdim tavsiye ederim :) Ama cilt renginize göre alın :)

    YanıtlaSil
  6. ben de buğdayım ama sarı alt tonlu hiç olmadı bana:( bunda renk seçeneği yok, sorun zaten ne yazık ki sadece tek renk:(

    YanıtlaSil
  7. ben beyaz tenliyim evdeyken yada yatarken sürüyorum 2 haftadırda düzenli kullanıyorum faydasını gördüm sivilcelerimi kuruttu eski sivilce lekelerini azalttı çok memnunum bn zaten tedavi amaçlı almıştım.
    http://kozmetikhikayeleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evdeyken renkli ürün sürmek bana garip geliyor, zaten her gören de yüzün mü morardı dedi evde bile :) faydalı olabilir ama renkli olacaksa bir ürün, kapatıcı olarak dışarı sürülebilmeli bence. bu ürün renksiz olmalıymış, şu an amacına kesinlikle hizmet etmiyor

      Sil
    2. o kısmında haklı olabilirsin ama dediğim gibi bnm istediğim sivilcelerimden kurtulmaktı o yüzden rengi falan pek umrumda olmadı:) ama dediğn doğru madem renkli yapıyorlar bir işe yaramalı.

      Sil
    3. belki renksizi de vardır, sebamedle ilgili hep iyi şeyler duydum:) tekrar alabilirim renksizi varsa da

      Sil
    4. sebamed in renksizi yok :(

      Sil