1 Nisan 2012 Pazar

Dermalogica MediBac Clearing Kit


Dermalogica'nın MediBac kitini kasım ayında Amerika'dan almıştım (diğer aldıklarım için tık) ama kullanıp bitirmeden önce yazmak istemedim. Bu markanın fiyatları oldukça yüksek olduğundan genelde yorum okumadan almak biraz riskli oluyor, ben de MediBac ürünleri ile ilgili yazımın almayı düşünenlere yararlı olacağını umuyorum.

Bitenler yazılarımda bu kitten parça parça ürünleri gösterdim ama hepsini topluca yazmak için tümünün bitmesini bekledim, artık hepsini uzunca süre kullandığıma göre ayrıntılı bir yorum yazabilirim. Alttaki resimde kitin mini deneme boyu ürünlerini görebilirsiniz.


Öncelikle bu kitin ülkemizde fiyatı 125 TL civarı ama internet sitelerinde stokta bulmak imkansız, hala üretilip eczanelere geliyor mu bilmiyorum. Set halinde bulunamasa da içindeki herşeyi ayrı ayrı tam boy olarak almak mümkün, bu ürünlerin tanesi ise 100-150 TL arası değişiyor ve hemen hemen tüm online eczane sitelerinde bazı kampanyalar ile bulabilirsiniz.

Setin içindekiler ise:

-Clearing Skin Wash
-Sebum Clearing Masque
-Overnight Clearing Gel
-Clearing Mattifier
-Concealing Spot Treatment
-Oil Control Lotion'dan oluşuyor.


Tek tek hepsini yorumlamak gerekirse, ilk önce setin temizleyicisi Clearing Skin Wash'tan başlayayım. Bu temizleyici şeffaf yapıda, taneciksiz bir jel. Tek başına fazla köpürmüyor ama bir fırçayla uygulandığında köpük köpük temizliyor. Bu üründen çok memnun kaldım, cildime çok iyi geldi ve derinlemesine temizlerken kurutup kabuk kabuk yapmadı. Özellikle deri altındaki sivilceleri uzun vadede yok edip daha pürüzsüz bir cilt yaratıyor. Bende daha önceden aldığım 100 ml tam boyu vardı ve fiyatı 100 TL civarıydı ama yaklaşık 6 ay kadar da dayandı.


Sebum Clearing Mask beyaz bir kil maskesi ve gözeneklerin içine kadar girip kirleri çıkarmada başarılı buldum. Bu maskeyi haftada 2-3 kez kullandım ve sonuçlarından tatmin oldum ama yüksek fiyatını hak ettiğini düşümüyorum, çünkü daha ucuza da güzel maskeler bulmak zor değil.


Overnight Clearing Gel  bu setin beğenmediğim ürünlerinden. Gece yatarken sürülüp sabah kalktığınızda cilt problemlerini minimize etmeyi vaad eden bu ürün bende fazla işe yaramadı. Gece için daha etkili bir ürün kullanmanın önemli olduğunu düşünüyorum ve bu son derece zayıf kaldı.


Clearing Mattifier için ise, gün içinde parıl parıl olan yağlı bir cildiniz varsa aradığınız makyaj bazı budur derim. Silikon içerikli bu matlaştırıcı baz hem parlamayı azalttı hem de fondotenimin cildimde pürüzsüz durmasını sağladı, üstelik bir yandan da cilt problemleriyle savaşıyor. Yüksek kapatıcı cilt makyajı yapanların kesin elinin altında olması gereken bir ürün.



Concealing Spot Treatment içinde salisilik asit de olan renkli bir kapatıcı ama kitin belki de en berbat ürünü. Hem leş gibi kokuyor (bir arkadaşım yüzüme yaklaşınca tippex kokusu aldı) hem de rengi aşırı koyu. Rahatça yayılmıyor ve sürdüğünüz bölgede kalıp gibi kalıyor. Kısacası tavsiye etmiyorum.


Son olarak da Oil Control Lotion çok hoş, hafif ve dengeleyici bir nemlendirici. Ne vıcık vıcık yağlı ne de parlama yaratıyor. Eğer salisilik asit içeren ürünler cildinizde pullanma yapıyorsa bu nemlendiriciyi deneyebilirsiniz.

Bu kitle ilgili genel yorumum şu, Dermalogica fiyat olarak oldukça pahalı bir marka olsa da pek çok ürünü bunu hak ediyor. MediBac bugüne kadar kullandığım en etkili akne serisi oldu ve fiyatlar yüksek olsa da aldığınızda ürünler en az 6 ay gidiyor. Bu seriden Clearing Skin Wash ve Clearing Mattifier kesin tavsiye ettiklerim. Sebum Clearing Masque, Oil Control Lotion ve Overnight Clearing Gel bakım rutinini tamamlama adına alınabilir, Concealing Treatment'tan ise uzak durulmalı.

MediBac seti eğer problemli bir cilde ve akne sorununa sahipseniz en iyi seçeneklerden biri, yine Dermalogica'dan uygun bir tonik ve MediBac sisteminin diğer yan ürünlerinden eklenerek iyi bir cilt bakım rutini oluşturulduğunda cildinizdeki değişimi fark etmemek çok zor.

Photo credit: Dermalogica.com

2 yorum:

  1. bende kullanmıştım ürünlerini
    güzel ürünler ama çok pahalı,
    daha uygun ürünleri tercih ediyorum :))
    hayırlı günler sevgiler
    çekilişime beklerim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bana da ne yazık ki çok pahalı geldiler

      Sil