19 Ocak 2015 Pazartesi

Essence Good Girl & Bad Girl Good Girls Wear Peach Allık

Essence'in en yeni koleksiyonu Good Girl & Bad Girl'den şirin allık Good  Girls Wear Peach bugünün yazısı.



Benimkinde kullanılmaktan silinse de allığın üzerinde yıldız ve kalp desenleri var. İçinde pembelik bulunduran, minik ışıltılı bir şeftali rengi. Rengi açık olduğundan ağır elle uygulamak gerekiyor (en azından benim tenimde) ama dağıtması ve kullanılması çok kolay bir allık.

Işıltılar yüzde belli olmuyor, rengi açısından da gayet doğal ve hoş duruyor. Açıkçası ben oldukça beğendim, yüze doğal bir tazelik katıyor. Kalıcılığı çok iyi değil ama gün içinde tazelenirse rahatsız edici derecede de uçup gitmiyor.



Neredeyse aydınlatıcı gibi oluyor benim NC25 tenimde, bu yüzden de duruşunu çok seviyorum. Gratis'te rastlarsanız kaçırmayın derim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder