8 Temmuz 2013 Pazartesi

Dr. Bronner Magic Soap- Peppermint

Pahalı fırça temizleyicilerinin pabucunu dama attıran bu sihirli sabunu pek çok blog ve Youtube videolarında görünce şuradaki Iherb alışverişimde sipariş etmiştim. 

8 adet çeşidi olan Magic Soapların ben klasik naneli çeşidi olan Peppermint'i tercih ettim. 60 mlden 3 litreye kadar değişik boyutlarda şişelerde satılan bu sabunun ben deneme amaçlı 120 mllik şişesinden aldım.

Gerçekten de herkesin övdüğü kadar var bu sabunda. Neden mi? Gerçekten de en zor temizlenen fırçalarımı bile bir yıkamada hemencecik derinlemesine temizledi. İçinde zeytinyağı da olduğundan kıllarını yumuşacık bıraktı, kokusu da bence gayet ferah bir koku. Üstelik ben bu şişeye 4 dolar gibi bir fiyat ödedim ve en az 5-6 ay kullanırım fırçalarımı haftada bir yıkayarak.

Dr. Bronner sabunlar yurtdışında çok ünlü ve çamaşır deterjanı, şampuan, duş jeli, yüz temizleyicisi, fırça temizleyici gibi aklınıza gelebilecek çoğu şey yerine kullanılabiliyorlar. Ben fırçalarımı yıkamak için aşırı aşırı memnun kaldım, diğer amaçlarla da deneyebilirim ileride.

Amazon, Ebay gibi sitelerde bulabileceğiniz Dr. Bronner sabunları fırça temizliği için mutlaka tavsiye ediyorum.

2 yorum: