30 Temmuz 2013 Salı

Benefit Cabana Glama Kit

Yaz aylarına uygun, bronz bir makyaj yaratmak için gerekli ürünler içeren Cabana Glama bugünün yazısı.



Halen satıldığına emin değilim, fakat içindeki Hoola, Posietint gibi ürünler devamlı satılan ürünlerden olduğundan tanıtımını yapmak istedim :)


Kitin içeriğinde Some Kind-a Gorgeous fondoten, Hoola bronzer, Posietint, 3 far ve bir fırça-bir aplikatör var. 

Some Kind-a Gorgeous katı yapılı, kremden pudramsı bir yapıya dönüşen bir fondoten (imsi), ben pek sevemedim çünkü likit fondotene alışmışım. Hoola mat, populer bir bronzer ama benim NC30 tenimde pek de belli olamadı, daha açıksanız kontür için sevebilirsiniz. 

Farlar bronz ve sade bir göz makyajı yapmak için ideal 3 renk, yapıları da yumuşak ve pigmentli. Posietint ise en sevdiğim ürün oldu bu setten, şeker pembesi rengi ve kalıcı yapısı ile dudak ve yanakta harika duran bir stain.



Abartısız ama bronz tende güzel duracak bir makyaj için gerekli ürünleri içerdiğinden bu zamanlar için kullanması zevkli bir set Cabana Glama. İçindekilere gelecek olursam ise Posietint hariç diğerlerinin tam boyuna bakmayı düşünmüyorum. Fondoten fazla katı geldi, Hoola ise pek belli olmadı bende. Farlar da güzel ama öyle çok değişik bir renkleri yok.

Siz de bu kitin içindeki ürünlere Sephora'larda bulabilirsiniz, özellikle Posietint'e mutlaka bakın derim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder