7 Kasım 2012 Çarşamba

EOS Lip Balmlar

Bugün yumurta şeklindeki populer EOS lip balmları tanıtacağım. Sanırım bu balmlar Türkiye'ye iki firma tarafından getirilmiş, siteleri görmek için buraya ve buraya tıklayabilirsiniz.

Ne yazık ki ithal çoğu marka gibi fiyatlar aşırı şişirilmiş, küçücük balmları 22-23 TL civarına satıyorlar. Amerika'da fiyatlarının 3 dolar civarı olduğu düşünülürse ben fiyatı çok aşırı buldum, Türkiye'de olsam açıkçası bu kadar para verip EOS almazdım.


Bendeki çeşitler Amerika'da çıkan Alice in Wonderland özel serisinden karpuz ve yabanmersini aromalıları. Ben 3lü setini 9 dolar gibi bir fiyata aldım, bir de vanilyalı vardı onu kardeşime yolladım. Bu seti EOSu merak ettiğimden ve yabanmersinli olan hoşuma gittiğinden ısmarlamıştım. Bu çeşitler limited edition olduğundan Türkiye'de yok ama diğer EOSların yapısı benzer olduğundan genel bir tanıtım yapacağım.



Ünlü yumurta şekilli ambalajı gayet şirin ve kullanması rahat. Fakat açıkçası ben bu balmların sürümünü rahat bulmadım, ben daha kremsi balmları seviyorum, bunlar ise daha sert yapılı. Nemlendirme konusunda fena değiller, aşırı çatlamış dudakları toparlamayabilir ama günlük kullanım için ideal. Parlak bir duruşu olmadığından ruj altına kullandığınızda rujun duruşunu da etkilemiyor.

Bendeki kırmızı kutulu olan karpuzlu, mavi kutu ise yabanmersinli. İkisinin de kokuları gayet hoş, çok ağır ve rahatsız edici değil. Diğer çeşitlerinin de çok buram buram olmayan ama güzel koktuğunu tahmin ediyorum. Dudaklarımı yaladığımda ise tatlı bir tad geliyor bana, zaten tadı olmayan balmları sevmediğimden bu özelliklerini beğendim.



Özetlemek gerekirse, tadları, kokuları ve ambalajları gayet iyi. Nemlendirme açısından da günlük ihtiyacınızı karşılayacaktır fakat ben Türkiye'deki fiyatlarını hak edecek kadar üstün özelliklerini göremedim. İllaki EOSum olsun diyorsanız ben memnun kaldım, tavsiye ederim ama piyasada birkaç TLye dudak kremi doluyken alın diyemem, karar sizin.

Siz bu balmları denediniz mi?

3 yorum:

  1. Amerika'da çok ucuza satılırken burada çok abartılı fiyatlara satılması yüzünden çok merak ettiğim halde almıyorum,keşke daha makul fiyatlara satılsa,neyse yazınız çok güzel olmuş,elinize sağlık,blogunuzu yeni keşfettim,çok beğendim.Bana da beklerim:)
    sevgiler,
    http://kozmetikturu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben fiyatını hak edecek kadar bir özelliğini görmedim, güzel bir balm ama kesinlikle alınacak kadar değil

      Sil
  2. Los Angeles 'tan 4$+tax e aldım. 5 $ civarında. Erkeklerin kullanımına uygun parlama yapmıyor çünkü. Ben de blogunda yazacağım vakit bulabilirsem en kısa zamanda :)

    YanıtlaSil