22 Kasım 2012 Perşembe

DDF Blemish Foaming Cleanser %1.8 Salisilik Asit

Bu yazıda bahsedeceğim ürün DDF markasının akneye yatkın ciltler için serisinden bir köpük temizleyici. DDF Blemish Foaming Cleanser adından da anlaşılacağı üzere cilt kusurlarını yok etmeyi vaad eden, köpük formda ve %1.8 salisilik asit içeren bi ürün.

Bu yazdan beri cildim nedense çok hassaslaştı, eskiden salisilik asit içeren temizleyicileri günde 2-3 kez hiç nemlendiricisiz kullanabilirken şu sıralar yağlı ve problemli cildimi çok kurutuyorlar.O yüzden aklımda DDF almak gibi bir düşünce yoktu, fakat bir outlette 200 ml şişeye 13 dolar gibi komik bir paraya rast gelince ve köpük ürünlerin daha hafif olduğunu düşündüğümden bir şans vermek istedim.


Az kullanmışım gibi görünüyor ama aslında bir aya yakın süredir sabah akşam cildimi bu köpükle temizliyorum. Sanırım artık hakkında düşüncelerimi yazabilirim.

Öncelikle beni şaşırtan şey bereketliliği. Normalde köpük temizleyicileri hemencecik bitirirdim ama bu üründe dolu dolu bir pompa bile fazla geliyor. Yarım pompa kadarı tüm yüzümün köpürmesine yetiyor, 200 ml de olunca sanırım sabah-akşam 2 kez uzun bir süre kullanılır.

Köpürmesi güzel, kullandığım başka köpük temizleyiciler gibi cilde değer değmez köpüğü sönüp kaybolmuyor. Kokusunu da öyle rahatsız edici bulmadım ben, zaten köpük olduğundan yapısı hafif. Pompası çok kaliteli, az ya da çok bastırarak istediğiniz kadar miktarı almanıza olanak veriyor.

Cildime yararını gördüm mü sorusunun cevabı biraz olacaktır. Salisilik asit içermesine rağmen fazla kurutma yapmadı, ama yine de her kullanım sonrası cildimi iyice nemlendiriyorum çünkü durulama sonrası cildime dokunduğumda çok hafifçe gerildiğini hissediyorum. Bunu kullanmaya başladığımdan beri ise cildimin daha düzgünleştiğini düşünüyorum.

Bence cilt bakım ürünleri seri olarak kullanılmalı, bende ise DDFden sadece bu temizleyici olduğundan tam etkisi hakkında ne desem boş, ama bence serisiyle kullanılırsa problemli ciltlerde işe yarayabilir çünkü ben sadece temizleyicinin bile etkisini gözlemledim.

Özet olarak köpürmesi, yapısı, şişesi gayet başarılı. Problemli ciltlerde de etkili olabileceğini düşünüyorum, tabii ki bu benim fikrim. Cilt bakım ürünlerinde ne yazık ki etki kişiden kişiye değişiyor ama ben fena bulmadım bu ürünü.

Seri halinde alınıp kullanılmasının daha yararlı olacağı kanaatindeyim. Bir de kullanım sonrası cildin iyice nemlendirilmesi eğer hassas bir cilde sahipseniz daha önemli olacaktır. Kısacası DDF markası ile ilk kez tanışmamı sağlayan bu ürünü ben beğendim, ileride cildim eskisi gibi aşırı yağlı ve hassas olmayan durumuna dönerse kit şeklinde alıp birkaç ürününü birlikte kullanmak isterim.

Gelelim kötü yönüne: Fiyatı. Normalde bu temizleyiciyi eczane sitelerinden 90-100 TL arası bir fiyata edinebilirsiniz ki bence gramajı fazla dahi olsa oldukça yüksek bir fiyat. Ara ara DDFnin bir alana bir bedava, 3 al 2 öde gibi kampanyaları çıkıyor, en iyisi bu kampanyaları takip edip daha uygun bir fiyata yakalamaya çalışmak. Özellikle bunun yanında tonik, nemlendirici gibi ek ürünler alacaksanız bir kampanyayla fiyatı daha uyguna getirebilirsiniz. Yine de fiyatını hak ediyor diyemeyeceğim çünkü benzer performans veren daha ucuz temizleyiciler bulmak zor değil.

Siz DDF ürünlerini denediniz mi?

1 yorum:

  1. blemishten sonra ddf sülfür mask kullanmaya başlasım ve etkisini çok fazla hissediyorum. çok memnunum.

    YanıtlaSil