5 Aralık 2011 Pazartesi

Nail Rock Furry Cheetah

Bunu Gratis'ten yeni aldım, merak etmeyin P10Pmi bozmadım, annem aldı aslında ama ilk deneyen ben oldum:)


Nail Rock da ne diyenler için bir nevi tırnak stickerları kendileri. Değişik değişik bir sürü desende geliyorlar ve her pakette çeşitli boyutlarda 16 adet sticker var, resimde 14 çünkü 2sini kullandım.


Kutusundan nasıl uygulanacığını anlatan bir yazı ile diğer tüm desenleri de gösteren bir broşürümsü kağıt çıkıyor, ayrıca www.nailrock.com'da da tüm seçenekleri görmek mümkün ama ne yazık ki hepsi Gratis'e gelmemiş. Hatırladıklarım leopar, altın rengi metalik ve tüm dantel baskılı çeşitlerinin olduğu.


İşte bu da başparmağıma uygulanmış hali. Daha sonra altını biraz kesip şekillendirdim, tırnaklarım kısa olduğundan üstünü de törpüleyip düzelttim. Çok değişik ve güzel görünmesine rağmen aşırı beğendim diyemem çünkü daha 2. günden uçları soyulmaya ve kenarları atmaya başladı. Yine de metaliklerini deneyeceğim çünkü gerçekten dikkat çekici görünüyorlar tırnakta.

Fiyatını hatırlamıyorum ama 10-13 TL arası civarı olmalı. Başka bir markanın Türkiye'de bu tarz stickerlarını görmediğimden şimdilik eğer ilginç bir manikürüm olsun diyorsanız bunları tavsiye etmek zorundayım.

3 yorum:

  1. Bunlar tek kullanımlık mı ? Aynı soruyu Gratisteki görevliye sormuştum, ıghh mıggh kaldı. Hiç mi merak edip öğrenmedi, belki soran olur diye danışmadı hayret demiştim. Burdan da sizlerin önünde, 70 milyon karşısında kınıyorum kendisini :P

    YanıtlaSil
  2. ÖZ-evet bir daha yapışmıyorlar ama içinden 16 tane çıktığından tüm tırnaklarına yapmazsan bir süre gidiyor:)

    YanıtlaSil