9 Aralık 2011 Cuma

Maybelline Dream Mousse Allık - 04 Mauve

Bugün tanıtacağım allık burada yazdığım Project 10 Pan'imin bir üyesi. Hazır bitirmeye çalışırken yazısını da yayınlamak istedim.

Maybelline'in bu allığı yapı itibariyle ne krem ne de toz allıklara benziyor, çünkü bir köpük allık. Beni bunu almaya sevkeden sebep de buydu. Krem allıklara her zaman bayılarak bakarım ama yağlı ciltte kalıcılıkları çok az olduğundan alamıyorum. Bu allık ise krem allıklar gibi sürülebiliyor ama krem değil.
 
 
Bendeki rengi 04 Mauve, hafif morumsu bir pembe ama kesinlikle mordan çok pembe. Swatchı da göründüğü gibi:


İçinde hafif altın ışıltıları olan tatlı bir renk. Elimde çok yoğun uyguladım rengi göstermek için, normalde bunu kullanırken daha hafif olacak şekilde parmaklarımla dağıtarak sürüyorum ve gerçekten doğal duruyor. Işıltılı allıkları sevmiyorsanız size göre olmadığını da eklemeliyim.

Köpük dokusuna gelirsek, dağıtılması kolay ama ne yazık ki yağlı ciltte toz allık kadar kalıcı olmuyor. Yine de krem allıklarla kıyaslandığında daha kalıcı ama gün sonuna kadar silinip gidiyor ve kavanozda geldiğinden gün içinde tazelemek pek de hijyenik olmuyor. 

Sonuç olarak benim beğendiğim ve cildiniz aşırı kuru değilse tavsiye edebileceğim bir allık. Bitirdiğimde bir daha almam şahsen çünkü kalıcılığı bende az, hem de yeni şeyler denemeyi tercih ederim fakat normal ciltler için doğal duran hem de renk tonu yoğunluğu ayarlanabilen bir allık arayanlara bu köpük allığa, özellikle de hem bu renge hem de bende olmayan 07 Peach Satin rengine göz atmalarını öneririm. Bu arada fiyatının da 20 TL civarı olması gerekiyor.
 

3 yorum:

  1. Blugumda mimlendin cnm

    beauty-n-fashionlove.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. ben çok önceden açık pembesini denemiştim güzeldi;)
    http://editorist1783.blogspot.com/2011/12/ne-giydim-dugune-giderken.html

    YanıtlaSil
  3. benim de gözüm bordo gibi olanında ama artık bundan bir tane daha almam:)

    YanıtlaSil