3 Kasım 2013 Pazar

Ekim Ayı Bitenler - 22


En son Temmuz ayında bitenler yazısı yazmışım, aylar sonra tekrar biten ürünlerimle karşınızdayım. Bu ay İstanbul'da sürekli durmayıp seyahat halinde olduğumdan pek biten olmadı, ama az da olsa dibini gördüklerim bunlar:



1) Avon Planet Spa Sake&Rice Mask: Fena değildi, beyaz soyulan tarz bir maskeydi ve cildimi daha aydınlık gösteriyordu etkisi kısa olsa da. Sanırım artık yok katalogda, olsa da tekrar alır mıydım bilmiyorum.

2) Avon Clearskin Professional Thermal Mask: Hiç sevemedim, sürdüğüm an yüzümde aşırı bir yanma yaptı ve beklemeden duruladım. Çöpe gidiyor ne yazık ki, cildimi tahriş edeceğinden endişeleniyorum.

3) Watsons Green Tea Yüz Spreyi: Bu ürünü nedense artık bulamıyorum ama harika bir üründü, yağlanma problemimi aşırı deecede azalttı. Tonik gibi pamuğa püskürtüp cildimi sildikten sonra makyaj yaptığımda tüm gün parlama sorunu yaşamadım. Sanırım bu serinin ambalajı yenileniyormuş, artık göremiyorum Watsons'ta. Umarım tekrar satışa çıkar.

4) MUAC Mandelic Acid Toner: Pek faydasını görmedim, zaten Türkiye'de satılmıyor. Cildimi kurutmayan ama çok da bir değişiklik yaratmayan bir tonikti.

5) MUAC Pore Minimizing Gel: Yapış yapış kıvamlı iğrenç bir üründü, tam bitmeden çöpe.Ne akne konusunda işe ayradı, ne tam emildi garip bir şey.



6) Signal Beyaz Güç Diş Macunu : Fena değildi, indirimde görsem alabilirim. Zaten 90 kuruş diye bir yolculukta kapmıştım, ama şikayetim olmadan da kullandım.

7) Revlon Colorstay Kapatıcı: Salisilik asit içeren ve akne izlerini kapatan bu ürünü severek bitirdim, ülkemizde olsa tekrar alırdım. Sünger ucunu hijyenik bulmasam da ürünün kapatıcılığı gayet iyiydi.

8) Pop Beauty Lash Kapow Maskara: Kirpikleri hiç yapıştırmayan, güzel uzatan ama dolgunlaştırmayan ortadan hallice bir rimeldi.

9) Urban Decay Whiskey Kalem: Harika kalıcı bir mat kahverengiydi. Elimde çok kalem var ve fazla bulunmayan bir renk değil ama muadilleri olmasa bir şekilde tekrar ısmarlardım.

10) Avon Advanced Techniques Saç Serumu: Bu ürün harika ama bu şişeyi dolapta unutmuşum, bozulmuş. Argan yağlısını da deneyeceğim, fiyatına göre inanılmaz kaliteli bir serum. Mutlaka deneyin, memnun kalmamak imkansız.

Bu ay benim çöpe gönderdiklerim bunlardı, siz neler bitirdiniz?

Blogumun 2. Yıl Çekilişi ile URBAN DECAY FUN PALET kazanmak için tık.


8 yorum:

  1. Watsons Green Tea serisi ürünlerini bende arıyorum fakat bulamadım canım. Ben üretimden kalktı diye duydum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah geri gelir ben bu seriyi seviyordum :(

      Sil
  2. avonun bu ürünü değilde arganlısını çok seviyorum. İlk 2 maskeyi bende kullandım. Dediğin gibi 2.si sanki naneli şekerin verdiği his gibi yüzde bir etki yapıyor ama ben hiçbir zarar görmedim verdiği o his hoşuma gitti 2-3 kutu kullanmıştım. İlki kaldırıldı malesef.. Signal diş macununuda ucuz ama hiçbir etki falan yok. Bu ay bitirediklerim arasında ama bir daha almamm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben korktum valla neutrogena ürünleri cildimde aşırı sivilcelenme yapınca artık korkuyorum çoğu üründen :( arganlı bu ay indirimde olacakmış alıp deneyeceğim bakalım

      Sil
  3. Watsons Green Tea ben de arıyorum, hiç göremedim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç bir yerde yok artık, umarım geri döner

      Sil
  4. Hiç denemedim ama merak ediyordum green tea serisini ://

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yağlı ciltler için uygun fiyatlı güzel bir seriydi

      Sil