27 Haziran 2013 Perşembe

Kleancolor Alpha Girl Allık Paleti


Kleancolor'ın bu paletini ve uygun fiyatını görünce almadan duramadım :) 6 adet allık, 1 bronzer ve 1 aydınlatıcı içeren bu paletin daha pembelerden oluşan Cupcakes rengi ve daha mercan tonlarından oluşan Sunshine rengi var, ben cildim sarı alt tonlu olduğundan Sunshine'ı seçtim.


Paletin görünüşü oldukça ucuz, fakat kalp desenleri hoşuma gitti. Bronz, kırmızımsı pembe, turuncu, açık pembe, fuşya ve kiremit rengi allıklar, pembemsi bir aydınlatıcı ve koyu kahve bir bronzer ve uyduruk bir fırçayla gelen paletin kapağında da büyükçe bir aynası var.


Allıklar yapı olarak beni çok şaşırttı. Yumuşacık, tozutmayan, oldukça bol pigmentli olmaları fiyatlarına göre çok önemli bir artısı. Kalıcılıkları biraz az, yağlı cilttle birkaç saate uçup gidiyorlar ama tazelerim diyenler için problem olmaz.

Bu paleti Ebayde sadece 5 dolar civarına bulabilirsiniz. 6 adet allık rengi, çok hoş bir aydınlatıcı ve mat olduğundan kontürlemede işe yarayacak bir bronzer içerdiğinden bence bu fiyata almaya değecek bir ürün. En azından denemek için kaçırılmamalı.


2 yorum: