12 Ocak 2013 Cumartesi

Yves Rocher İndirimi Alışverişim

Yves Rocher'in indiriminden dayanamayıp yine birşeyler aldım :) Bugün de indirimin son 3 günü diye mail gelince aldıklarımı tanıtayım dedim hazır indirim bitmeden.

İnternet sitesinden aldığım ürünler elime ulaşınca beni kötü bir sürpriz bekliyordu. Duş jellerinden biri patlayıp tüm kutuya akmış. Hemen aradım Yves Rocher'yi ve duş jelinin parasını iade alacağım, fakat paketlemelerini hiç beğenmedim. Herşey hiç sarılmadan koliye öylece atılmıştı, bir daha siteden duş jeli almayı düşünmüyorum bu olaydan sonra.

Neyse, aldıklarıma geçelim:




Vanilyalı Elma parfümünün mini boyunu aldım. Ben kokuyu çok beğendim açıkçası. Vücut scrubını daha denemedim ama duşta en kısa zamanda kullanacağım. Vücut kremi pek kullanmam ama bu hediye geldi alışverişimle, belki bacaklarıma sürerim bakalım. Kristal morlar serisinden duş jeli aldım, yandaki Avon şişesine ise patlayan Vanilyalı Elma duş jelinden kurtarabildiklerimi doldurdum:(


Bunlar da makyaj ürünleri. Tekli far Nude Peach, ikili far ise Antep Fıstığı ve Mürdüm Eriği renginde. Farları çok sevmedim, pek pigmentli değiller. Sıvı far Taupe Metal çok güzel gri-kahve arası bir renk. Yanındaki gloss da Blackberry isimli koyu kırmızı-bordo arası bir renk. Lip balmlar meyveli ve kristal morlar serisinden. Alttaki tüpteki lip balmların ise renkleri aşırı güzel, siparişimdeki favorim bunlar oldu.

Ürünler ve fiyatları için yvesrocher.com.tr adresine bakabilirsiniz. Swatchlamamı istediğiniz ürünler varsa yorum bırakın, yazılarını hazırlayayım:)

Siz bu indirimden neler aldınız?

14 yorum:

  1. Lip balmların Paketleri çok tatlıymış.Ben onları görmek isterim :)

    YanıtlaSil
  2. gule gule kullan canim,ben de lip balmlari cok sirin buldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, lip balm hastalığım var ne yazık ki ev doldu taşıyor :)

      Sil
  3. Selam Kitten astroloji çekilişime katılmak isterse beklerim :)

    http://guzellikgercekleri.blogspot.com/2012/12/cekilisime-katlnnnnn.html#comment-form

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzellik Gerçekleri türkiyede olsam katılmak çok isterdim fakat amerikadayım

      Sil
  4. çok beğendim hepsini güle güle kullan şu elma-vanilyalı parfümün kokusunu da merak ettim gidip deneyeyim bari..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkurler, o cok guzel bir koku bence dene :)

      Sil
  5. güle güle kullan

    bu arada satış bloguma beklerim

    http://kozmetiksatisblogu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Aldıkların pek cici hayırlı olsun ve fakat benim sorum bambaşka türkiyeye yurt dışından kozmetik gelmiyor mu kesin mi bu durum?
    zira coastalscents in bütün paletlerinde %40 indirim var ve 252li far yirmi küsür liraya geliyor derdime derman olun a dostlar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fircalarda sorun olmuyor ama kozmetik yasak, belki coastal scentse mail atip pakede firca yazmalarini istersen sorun cikmadan gelebilir

      Sil
  7. bu markayı hiç denemedim ama geçen gün antares avm de mağazasını gördüm mutlaka uğramak istiyorum umarım indirimini yakalarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indirimsiz bana fiyatları abartı geliyor bazen ama indirimli ürünlerde güzel şeyler çıkıyor :)

      Sil