27 Haziran 2012 Çarşamba

Jean's Color Mavi ve Pembe Kalıcı Saç Boyaları

Şu an elim Limango'daki Biofly/Radical/Sarıkız butiğinde ve oradaki Jean's Color marka yeşil saç boyasını sepete atmamak için kendimi zor tutuyorum. Jean's Color boyaların Limango'da satışta olduğunu görünce bir çığlık koyverip hemen kendi boyalarımı dolabın derinliklerinden çıkardım. Bu yazı da saçını cesur ve alışılmadık bir renge boyamak isteyenlere rehber olacak bu sayede.


Bende Jean's Color markasının pembe ve mavisi var, bunların ikisini de gördüğünüz gibi zamanında kullandım. Özellikle maviyi yarılamışım ki sadece ön tutamlarımı boyadığım düşünülürse defalarca kez kullanmışımdır. Eğer arkasında yazanlara uyarsanız saça zarar vermeyen ve çok canlı renk bırakan bir boya bu. Tabii eğer sarışın değilseniz önce saçınızı açtırmanız gerekiyor ama sonrasında bunu uygulayıp bir yarım saat bekliyor ve yıkıyorsunuz ve işlem tamam. Ben tüm saç değil de tutam tutam boyadığımdan fırça ile saçı boyayıp alüminyum folyoya sarıyor, yarım saat bekletiyor ve yıkıyordum. Mutlaka eldiven giymek şart (ortalık batabiliyor) ve boya aslında bu tarz renkler için kalıcı olsa da 3-4 haftada bir canlılığını yenilemek gerektiriyor.

Kısacası saçlarınızı değişik bir renge boyamaya niyetliyseniz korkacak birşey yok, bu boyalardan ben son derece memnun kaldım. Hazır Limango Pink'te bir sürü rengi satıştayken Biofly/Radical/Sarıkız butiğinde bunlardan bulabilirsiniz, butik 30 Haziran'a kadar açık kalacak. Fiyatları da çok uygun, 9.90 ve bir şişe uzunca süre gidiyor. Benim gözüm yeşil ve turuncuda kaldı ama düğün öncesi saçıma çılgın şeyler yapamayacağımdan sadece bakmakla yetinececeğim :)

13 yorum:

  1. ben de çeşitli renklere boyadım saçlarımın uçlarını mor,kırmızı, mavi. 5 senedir renkli boyalar kullanıyorum ama daha bu sene moda oldu bu renkli saçlar.etrafımda görmek çok hoşuma gidiyor. çoğu kadın için oldukça çılgınca bir durum gibi algılansa da bence başta kızılın tuhaf karşılanması gibi bu değişik renklerde normal karşılanacak :) en sevdiğim ise mavi oldu. memuriyet hayatında olmazsam tekrar boyarım :) bir fotoğrafınız var mı renkli haliyle saçlarınızın. merak ettim bu boyaların nasıl durduğunu.
    teşekkürler
    hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de çok fazla boyadığım renk oldu ama yeşil he içimde kalmıştır:) saçımın mavi iken resmi vardı, mail atabilirim :)

      Sil
  2. ben saçlarımın uçlarını gökkuşağı gibi boyamak istiyorum, onun için her yerde boya bakınıyordum, bu yazı için çok sağol :D iyice delirdim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben ilk boyamaya karar verdiğimde hangi boya ve nerden alacağım en büyük problemim olmuştu, o yüzden umarım bu yardımcı olur :)

      Sil
  3. Merhaba, blogun çok güzel olmuş canım :)
    Bu jeans color boyalarda bir alfaparf bir de acacia olan var. Sendeki acacia nasıldı? Herkes alfaparf olan daha iyi diyor, o yüzden sorma gereği duydum sen memnun muydun acacia olanından? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben acaciadan memnundum ama digerinden kullanmadim, belki renkler daha gec akiyor olabilir cunku bu akici bir boyaydi ama rengin canliligi konusunda sikintiya dusurmedi beni

      Sil
  4. Sizce manic panic mi daha iyi jeans colours mu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. manic panic daha yoğun renk veriyor, jeans color için iyice açmak lazım saçı ama 2sinden de memnun kaldım ben

      Sil
  5. merhaba acil cevap verirseniz sevinirim.Benim sacim açık kahverengi.Uçları sarımsı biraz.Saçımı açtırmadan kullanmak istiyorum.Yalnızca uçlara.Ne kadar zaman saçımda kalır ya da saç tutar mı boyayi isterse 1 gece beklerim ama saçımı açtırmak istemiyorum.Tutar mı bu mavi ?

    YanıtlaSil
  6. Bu boyalar geçici mi yoksa hep kalıyor mu ? Acil cevap ver lutfenn

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar,

    İki hafta önce ben de saçlarımın rengini, Acacia Jean’s Color Gün Batımı Sunset rengiyle tazeledim. Yıpratmadan saç boyamak için su bazlı boyalar güzel bir alternatif. İzninizle, ürünle ilgili yorumlarımı ben de paylaşmak isterim, belki denemek isteyen olur: https://www.ebrubektasoglu.com/yazi/urun-inceleme-acacia-jeans-color-gun-batimi-sunset-sac-boyasi/

    Sağlıcakla kalın, sevgiler.

    YanıtlaSil