30 Mayıs 2012 Çarşamba

Soaphia Ponza Doğal El Yapımı Peeling Sabunu

Doğal ürünlerle daha önce de birkaç kez bahsettiğim üzere pek aram yoktur, ama Limango'da Soaphia kampanyasını görünce onca güzel çeşidin arasından seçmemezlik yapamadım ve işime en yarayacak olan, siyah noktalar için etkili peeling sabununu sepetime attım.


Kendi sabunum şu an kullanımda olduğundan resmini çekmedim, ama aldığınız sabunlar bu şekilde kesilmiş 100 grlık kalıplar haline geliyor.

Bu peeling sabununun içinde ponza kumunun yanı sıra zeytinyağı, lavanta yağı, çayağacı yağı gibi doğal yağlar var. Soaphia sitesinde özellikle problemli ve siyah noktalı ciltlere önerilmiş ve hem derinleme temizleme yapıp hem de cildi onaracağı söylenmiş.

Ben bu sabunu bir süredir makyajımı yıkamak için kullanıyorum ve şimdiye kadar ne aşırı memnun kaldım, ne de kötü diyebilirim. Yüzünüzü yıkadığınızda bir temizleyicinin aksine sabunla yıkandığında oluşan gerilme hissi bu sabunda var ve bence bu kurutma özelliği biraz da cildin daha fazla yağ üretmesine sebep oluyor. Peeling etkisi içinse vaadlerini yerine getiriyor, ponza taneciklerini elinizde köpürtürken hissedebilirsiniz ama yüzü çizecek kadar büyük de değiller. Aynı fiyat ayarında herhangi bir peelingle aynı etkiyi gösteriyor diyebilirim.

Bu sabundan mucizeler görmesem de doğal ürünlere karşı önyargımı kırdığını söyleyebilirim, bu sitedeki başka muhteşem kokulu sabun ve diğer ürünleri denemeyi düşünüyorum :)

Eğer peeling yerine doğal bir sabun kullanayım derseniz haftada 1-2 kez kullanmak için bu sabun ideal bir seçim olabilir. 100 gr kalıbı sitelerinde 14 TL ama Limango'ya birkaç kez çıktı ve eğer kampanyada yakalarsanız benim gibi kalıbını 10 TLye alabilirsiniz. Dediğim gibi herhangi bir drugstore peelingle aynı şekilde çalışıyor ve yapay ürünlerden kaçınıyorsanız denenebilir, ama kuru ciltlere önermiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder