19 Mart 2012 Pazartesi

Avon Calming Effects Fondoten-Cream

Fondoten her gün kullandığım bir makyaj malzemesi, bu nedenle cildime en uygun ve kapatıcılığı istediğim bir düzeyde fondoten kullanmaya hep özen gösteriyorum. Bundan önce Diorskin Forever kullanmıştım ama o bitince elime Avon'un Calming Effects fondoteni geçti ve ben de bir şans vermeye karar verdim.

Bloglarda bu fondoten hakkında daha önceden yazılmış yazılar var ve çoğunluk hiç memnun kalmamış. Özellikle kapatıcılığını zayıf bulanlar ve yağlandırıp parlamaya yaptığını söyleyenler ağırlıklıkta.

Benim cildim oldukça yağlı ve yüksek kapatıcılığa ihtiyaç duyuyor. Okuduklarımdan sonra bu fondoteni kullanmaya çekinmiştim ama şimdi şişem bitmek üzere, yani bir yorum da benden gelebilir: Ne yazık ki bu bir daha kullanacağım bir fondoten değil.



Kapatıcılık konusunda çok da bir şikayetim yok, bence bir fondoten süngeri ile uygulanırsa maske görüntüsü olmadan gayet yeterli bir kapatıcılık sağlıyor ama biraz çaba gerekiyor. Sürer sürmez doğal bir kapatıcılık sağlayan fondotenlerden değil, aksine şeffaf yapıda diyebilirim. Gözenek de tıkamıyor fakat gerçekten de mat görünüm bekleyenleri kaçması gereken bir duruşu var. Parlak bir doku yaratıyor ve eğer cildiniz yağlıysa gün içinde kaybolup geride pırıl pırıl bir yüz bırakıyor.

 Bir de elimde swatchladım, bendeki renk "Cream". Ne kadar parlak ve yağlımsı durduğunu görebilirsiniz.


Kısacası bu fondoten cildiniz kuruysa ve renk bozuklukları minimumsa belki denenebilir ama yağlı ciltlere hiç uygun değil. Renkli nemlendiriciden birazcık daha üstün ama bence zaten düzgün bir cildiniz varsa fondotenle tıkamaktansa renkli nemlendiricileri tercih edin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder