16 Şubat 2012 Perşembe

Golden Rose 3D Fantastic Lash Maskara

Bu maskarayı fırça şeklini görünce deneme amaçlı almıştım, daha önce Golden Rose maskaralarla pek iyi anılarım olmadığından alırken çok şüpheye düştüm ama denemeye karar verdim.



Artık kıllı fırçalar hoşuma gitmiyor, plastiklere yöneliyorum. Bu fırçada gözün iç tarafına ulaşmak için ucundaki kısmının minik minik dikenlerden oluşması dikkatimi çeken başlıca etkendi.

Peki memnun kaldım mı? Çok güzel özellikleri var, mesela hemen kuruyor, gerçekten fırça iç kısımlardaki küçük kirpiklere kadar rahatça ulaşıyor, güzelce uzatıp dolgunlaştırıyor ama ne yazık ki bu da ikinci bir kere alacağım bir maskara olamadı. Nedeni ise, kirpikleri inanılmaz yapıştırması. İki kat sürüldüğünde kirpik tarağı kullanıp yapışan telleri ayırmadan sokağa çıkmak imkansızlaşıyor.

Bir maskarada en nefret ettiğim özellik yapıştırması, galiba gidip One by One alacağım artık. Bunu da bir kat sürüp çıkılacak günlük makyajlar için önerebilirim, çünkü ilk kat gerçekten hoş bir görünüm veriyor fakat dramatik gece makyajlarında uzak durulmalı bence, en azından benim kirpiklerimde bu şekilde sonuç verdi.

Birileri ne olur bana 30 TL altı, yapıştırmayan ve plastik fırçalı bir maskara önersin :)

7 yorum:

  1. Ben de plastik fırçalı rimelleri hiç kullanamıyorum Kitten'cim. Normal kıllı fırça olacak illaki. İstersen L'oreal Lash Architect 4D Rimel'i bir dene, ben çok memnunum..

    YanıtlaSil
  2. Avon supershock max maskara Aldim yeni, bi iki guzel yorum duyup denemek istemistim. Ama ben gercekten memnun kaldim. Diorshow maskaramin performansini yakalayamasa da en azindan yaklasti. Denemek isterseniz oneririm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu bitince avonu deneyebilirim aslında, daha önce de bu maskarayı duymuştum

      Sil
  3. Bundan bende de var. Sanki çabuk kurudu gibi geldi bana :) Ya da yapıştırıyor diye ben kurudu sandım. Dolgunlaştırması ve uzatması iyi gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kurumak üzere bir maskara gibi çok yapıştırıyor, ama benimki daha yeni belki de çabucak kuruyordur

      Sil
  4. Bende kullandim bu rimeli memnun kalmistim baya hatta bitirdim :))

    http://kozmoguzellik.blogspot.com

    YanıtlaSil